מיליק: "אחכה לפתיחת החלון, שלושה חודשים ביציע לא יפגעו בי"

ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק | Francesco Pecoraro/Getty Images

חלוץ נבחרת פולין ונאפולי לא צפוי לשחק עד ינואר לאחר שבחר לא להאריך חוזה ולא הצליח למצוא קבוצה חדשה בשבועות האחרונים: "היחס אליי לא הוגן, אבל אסבול בתקופה הקרובה". רומא המועמדת המובילה לצרפו בינואר

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

אחד הסיפורים היותר מעניינים של חלון ההעברות האחרון נוגע לחלוץ נבחרת פולין ונאפולי, ארקדיוש מיליק. ארבע שנים לאחר שנמכר תמורת כ-30 מיליון יורו מאייאקס והגיע לאיטליה, החליט בקיץ החלוץ שלא להאריך את חוזהו בנאפולי וחיפש קבוצה חדשה, אבל שבועות ארוכים של מגעים לא הבשילו, נאפולי מצדה כלל לא רשמה אותו בסגל למשחקיה העונה ואת החודשים הקרובים הוא יצטרך להעביר בישיבה ביציע.

הבוקר (שלישי) מיליק העניק ראיון נרחב ובו חשף את אירועי השבועות האחרונים, בגינם יצטרך לפחות עד חודש ינואר להסתפק באימונים בללבד: "זו הייתה תקופה מאוד אינטנסיבית ואני רוצה להבהיר מספר דברים, כי האמת לא סופרה. נאפולי רצתה להאריך את החוזה שלי בחמש שנים נוספות ואמרו לי שזה או זה או שאני עוזב. בחרתי למצוא אתגר חדש והנחתי את הסוכן שלי לחפש קבוצה. הקורונה סיבכה את המצב, כמו שקרה להרבה שחקנים אחרים".

על השיחות עם יובנטוס: "לא אכנס לשמות ולמספרים, רק אומר שכדי לעזוב את נאפולי הייתי צריך להגיע לסיכום עם קבוצה ושגם המועדון יסכם איתה. היה אור ירוק לעזוב, אבל לא היה סיכום ונשארתי בנאפולי. זה גם נכון ששוחחתי עם רומא והייתי בבדיקות, אבל המועדונים לא הגיעו לסיכום. לכסף לא הייתה חשיבות, אני בן 26 ואם זה היה קשור לכסף הייתי נשאר בנאפולי, אבל אני רוצה להתפתח לשחקן טוב יותר ואני מאמין שזה הזמן לאתגר חדש. אני מאוד מכבד את נאפולי, את האוהדים ואת המועדון אחרי שנים נפלאות כאלה, אבל זו החלטה שקיבלתי".

ארקדיוש מיליק
מיליק. יעבור לרומא בינואר? | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

הקשיים שהציבה נאפולי הקיץ: "אני מקווה שהאוהדים יבינו את התמונה אחרי הראיון הזה. אני מבטיח לכם שמהצד שלי לא היה שום חוסר כבוד, אתה גם לא יכול להאשים שחקן על כך שהוא לא עזב. נאפולי לא תקשרה עם הקבוצות שרצו אותי. אלה לא חדשות טובות שאני אצטרך לא לשחק בחודשים הקרובים, היחס אליי לא היה הוגן, אבל אסבול בתקופה הקרובה והיא תסתיים".

אם הוא לא חושש לבלות ביציע: "לא יודע אם שיחה עם המאמן או הבעלים תשנה את המצב, אני יודע שאני תמיד נותן 100 אחוז. שנתיים הייתי מלך השערים של הקבוצה ועדיין שחקנים אחרים שלא האריכו חוזה לא זכו ליחס כזה, אבל אחכה שלושה חודשים עד לפתיחת חלון ההעברות – זה לא ישפיע עליי כל כך".

על פי הדיווחים, רומא תנסה פעם נוספת לצרף את מיליק בינואר הקרוב אחרי שהמהלך לצירופו כשל ברגע האחרון בשבוע שעבר. גם בפרמיירליג הפולני מעורר עניין ועל פי הדיווחים יהיו אלה אברטון וטוטנהאם שיבחנו את האפשרות לצרפו. חוזהו יסתיים ביוני 2021 ומכאן שנאפולי צפויה למכור אותו בזול.

ארקדיוש מיליק
מיליק, השבוע במדי נבחרת פולין נגד איטליה | Claudio Villa/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי