"זלאטן ישחק בדרבי עם סיגר בפה, האמינו לי"

זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

השבדי נעדר מארבעת המשחקים של מילאן בגלל הקורונה, אך ויירי, חלוץ העבר, משוכנע שיעשה חיים קשים לאינטר בשבת: "הוא חזק יותר מכולם". קאקה מרוצה מהרוסונרי, וגם: המאזן של איברה בדרבי

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

איטליה נרגשת לקראת המחזור הרביעי בסרייה א' שייצא לדרך ובמוקד הקרב הגדול בין אינטר ומילאן שמגיעות לדרבי במצב רוח מצוין מצמרת הטבלה. הרוסונרי במקום השני בטבלה עם מאזן מושלם ויחס שערים מרשים 0:7, ללא הפסד כבר 15 משחקים ("אלופת הקורונה") והנראזורי במקום החמישי. לפני פגרת הנבחרות זלאטן איברהימוביץ' אובחן כחיובי לקורונה. הוא כבר שב לאימונים אך עדיין יהיה מעניין לראות את יכולתו.

כריסטיאן ויירי, החלוץ האיטלקי ששיחק בדרבי במדי שתי הקבוצות, משוכנע שהכל יהיה בסדר: "הוא חזק יותר מכולם. הניסיון שלו בעל ערך עצום. הטכניקה, חזון המשחק, יכולת הכיבוש והבישולים והפיכת הקבוצה לטובה יותר", החמיא.

"הוא ירוץ בלי הפסקה כל יום. כמו שאמר בעצמו – הקורונה טענתה כשהתעסקה איתו. עצם זה שהתבדח על כך מראה לך עד כמה הוא חזק נפשית. הוא ישחק בדרבי עם סיגריה בפה, האמין לי". בינתיים החלוץ העלה תמונה שלו מחייך באימון.

View this post on Instagram

I see you

A post shared by Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) on

בחמישה משחקי דרבי נגד אינטר לזלאטן יש מאזן מרשים של חמישה שערים, כולל צמד גדול ב-2011/12. מצד שני, בכל שלושת המשחקים האחרונים בליגה הוא הפסיד, דבר שלא מתקבל על הדעת מבחינתו. בשנה שעברה הנראזורי הוליכו 0:2 כשהשבדי כובש ומבשל, אך אינטר לבסוף ניצחה 2:4.

מי שהחמיא לרוסונרי הוא קאקה הברזילאי, אגדת המועדון שגם הוא יודע דבר או שניים על משחקי הדרבי. "יש למילאן שילוב מעולה של מנהיגים וצעירים. כשהגעתי, הוותיקים עזרו לי, בלעדיהם לא הייתי הופך למה שהייתי. על זלאטן אמר: "הוא מעלה את הרמה של כולם, יש לו מוטיבצייה ואיכות אדירה. הוא גורם לקבוצה לצמוח, גורם לאחרים להישאר ברמה גבוהה ומוריד את הלחץ כי כל הפוקוס נמצא עליו. אני מהמר שהוא יעשה שינוי משמעותי אך לא יודע לגבי הסקודטו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי