איברהימוביץ': "הייתי עולה לדרבי גם אם הייתי חיובי לקורונה"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

בגיל 39 ומיד אחרי שהחלים מהנגיף ויצא מבידוד, הענק השבדי כבש צמד והוביל את מילאן לניצחון ראשון על אינטר אחרי כמעט חמש שנים: "אם היה לי כושר של ילד, אף אחד לא היה עוצר אותי כיום. ידעתי שאשחק בכל מחיר"

קבוצות: מילאן אינטר
(גודל טקסט)

בגיל 39 וימים ספורים לאחר שהתאושש לחלוטין מווירוס קורונה ויצא מבידוד, זלאטן איברהימוביץ' שוב הוכיח עד כמה הוא גדול. אתמול (שבת) הענק השבדי כבש צמד והוביל את הרוסונרי לניצחון ראשון בדרבי על אינטר מאז ינואר 2016, משמע כמעט חמש שנים – ואם לא די ב-1:2 שצבע את מילאנו באדום, זו פעם ראשונה מאז 1995/96 שמילאן מנצחת את כל ארבעת משחקיה הראשונים בסרייה A וכעת היא לבדה בפסגה.

איברהימוביץ', שכבש את שני שעריו תוך שלוש דקות, תחילה לאחר שסחט פנדל, נעצר על ידי השוער סמיר הנדנוביץ' בבעיטה מ-11 מטר וכבש מהכדור החוזר ואת שערו השני חגג אחרי פריצה קטלנית של רפאל ליאו באגף שמאל, כהרגלו סיפק ציטוטים שייחודיים רק לו: "נבדקתי לקורונה כל שלושה ימים ואמרתי לעצמי שאשחק בדרבי בכל מחיר, גם אם אצא חיובי לקורונה!".

כשנשאל איברהימוביץ' על יכולתו בגיל 39 ועוד אחרי שרק התאושש מקורונה, הוסיף: "איבדתי קצת את חוש הטעם, אבל פרט לכך לא היו לי סימפטומים. אני חושב שאני משתפר עם הגיל, אני מרגיש שהניסיון עוזר לי. אם היה לי כושר כמו של ילד היום, אף אחד לא היה עוצר אותי. אני הכי מבוגר בסגל, אבל מרגיש אחריות רבה וזו הרגשה שאני אוהב. אני מוכן להוביל את הקבוצה ורעב לניצחונות".

זלאטן איברהימוביץ' ושחקני מילאן
דרבי ראשון באדום אחרי קרוב לחמש שנים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

על החזרה שלו למילאן בשנה שעברה הוסיף: "אני יודע מה היכולות שלי ומכיר את הרמה שלי. אחרי הפציעה, עברתי לארה"ב כדי לחזור לעצמי והרגשתי שאני חוזר לחיים. אמרתי לז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד שאני לא רוצה לאכזב ולכן אעבור לארה"ב. אחרי תקופה, מינו ראיולה (סוכנו) אמר לי שזה הזמן לחזור לאירופה. מילאן הייתה זקוקה לי והרגשתי שאחרי עשור זה הזמן לחזור. זכייה באליפות? אנחנו מאמינים שזו משימה אפשרי, אבל נתקדם ממשחק למשחק".

ומה היה לאנטוניו קונטה לומר? המאמן המנוצח דווקא התעקש שקבוצתו שיחקה היטב: "שיחקנו טוב מאוד לדעתי. יצרנו מצבים והיינו צריכים להבקיע שערים, פשוט היינו חסרי מזל. זה מאכזב, כי לבחורים שלי לא הגיע להפסיד כאן, הם אפילו היו שווים ניצחון. ספגנו שערים שהיינו צריכים להימנע מהם, זה בטוח".

קונטה גם נשאל על ההחלטה לשחרר את דייגו גודין ולפתוח עם אלכסנדר קולארוב כבלם: "אני חושב שזו העמדה שהכי מתאימה לו בשלב הזה של הקריירה. הוא שיחק כך ברומא וגם בנבחרת סרביה. לגבי גודין, לא הכל תלוי בי – יש החלטות שמתקבלות במועדון. אני מנסה להוציא את המיטב מהשחקנים שלי ואני חושב שזה משהו שאני עושה בצורה טובה".

רומלו לוקאקו
לוקאקו. הצליח רק לצמק | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי