לא רוצה לפרוש: זלאטן במגעים להארכת חוזה עד לתום העונה הבאה

זלאטן איברהימוביץ' | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

מילאן מעוניינת להאריך את ההסכם עם החלוץ הבלתי נגמר עד סוף 2021/22 - אז יהיה כמעט בן 41. הרוסונרי מקווים שהדבר ידחוף גם את דונארומה לחתום על חוזה חדש

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

כל הקריירה שלו זלאטן איברהימוביץ' היה תופעה מיוחדת, אבל מה שהאגדה השבדית עושה מאז הצטרף למילאן בחודש ינואר האחרון מרשים לא פחות מימיו הכי גדולים של החלוץ. זלאטן הגיע לרוסונרי ומאז הקבוצה במגמת עלייה מתמדת, ואפילו אפשר להגיד בזהירות שמתחילת העונה גם נראה שהיא חוזרת למקומה הטבעי בצמרת.

את העונה מילאן החלה עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים – היחידה המושלמת בליגה האיטלקית והיא ניצבת בפסגה. ואיברהימוביץ'? הוא כבש ארבעה שערים בשני משחקים ליגה בלבד העונה. במחזור הראשון והמחזור האחרון שהתקיים, הרביעי. בין לבין הוא נדבק בקורונה, והוא הספיק לחזור ובגיל 39 לכבוש מיד צמד. אגב, יש לו גם שער במוקדמות הליגה האירופית כך שבעצם הוא כבש העונה חמישה שערים בשלושה משחקים בלבד.

באיטליה מדווח היום (חמישי) שמילאן מתכננת להציע לו חוזה חדש, עד לסיום העונה הבאה, אז יהיה כמעט בן 41. הרוסונרי כבר החלו במגעים עם סוכנו, מינו ראיולה, ומקווים שהבטחת עתידו של זלאטן תגרום גם לג'אנלואיג'י דונראומה לחתום על חוזה חדש. השוער בן ה-21 מסיים את חוזהו בסיום העונה והקבוצה עושה הכל בכדי להשאיר אותו. מעונת 2015/16 דונארומה משמש כשוער הראשון של מילאן, ועל אף גילו הצעיר, הוא מחזיק כבר ב-210 הופעות בקבוצה בכל המסגרות ואף תפס את אפודת השוער הראשון בנבחרת איטליה.

ג'אנלואיג'י דונארומה | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי