דונארומה והאוגה אובחנו כחיוביים לקורונה ויחמיצו את רומא

ג'אנלואיג'י דונארומה | Jonathan Moscrop/Getty Images

מילאן רוצה לשמור על המאזן המושלם בסרייה א' ולפתוח פער של ארבע נקודות מהמקום השני כשתארח את הג'ילארוסי (21:45) היא תאלץ לעשות זאת ללא השוער והקשר שנדבקו בנגיף לפי הבדיקות שנערכו הבוקר

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן הלוהטת, שמחזיקה בכל מקרה במקום הראשון בפסגה, תארח הערב (שני, 21:45) את רומא במשחק הנעילה של המחזור החמישי בסרייה א'. אם תנצח, הג'ילארוסי יוכלו לפתוח פער של ארבע נקודות מנאפולי השנייה בטבלה. אלא שרגע לפני המשחק הגיעו חדשות רעות.

השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה והקשר הנורבגי ינס פטר האוגה אובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה לפי הבדיקה שנערכו בבוקר. שניהם חסרי תסמינים ונכנסו מייד לבידוד, כך מסרו מהרוסונרי. שלושה אנשים נוספים מהצוות חיוביים אם כי לא מדובר בשחקנים. ציפריאן טטרושאנו הרומני בן ה-34 יפתח בין הקורות וירשום הופעת בכורה בקבוצה. הקאן צ'להאנולו יפתח.

כל שאר השחקנים נמצאו שליליים בבדיקה נוספת שנערכה הבוקר. עם הימצאותם חיוביים של שני השחקנים, הגיע מספר הנדבקים במילאן בסך הכל לשבעה מאז תחילת המגיפה. דניאל מלדיני, סנדרו טונאלי (נדבק כשהיה בברשיה), ליאו דוארטה וזלאטן איברהימוביץ' שהחלימו לחלוטין, כשמתיאו גאביה עדיין בבידוד.

הרוסונרי לא הפסידו בכל 16 משחקי הליגה האחרונים יחד עם העונה שעברה וניצחו בכל 12 משחקיהם העונה באיטליה ובליגה האירופית. הם יחסרו את אנטה רביץ' הפצוע. האורחת, מנגד, מגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. היא תחסר את דיאוורה הפצוע. פדרו ישחק בחוד ההתקפה לצד אדין דז'קו. רומא כבר כפתה העונה 2:2 על יובנטוס.

בשנה שעברה ניצחה כל קבוצה במשחק הבית. בסיבוב הראשון גברה רומא 1:2 על מילאן באולימפיקו ואילו בחודש יוני, אחרי נגיף הקורונה, ניצחו הרוסונרי 0:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי