רומא השוותה שלוש פעמים וסחטה 3:3 מטורף ממילאן

הקאן צ'לאנולו, ג'ורדן ורטו | Emilio Andreoli/Getty Images

הג'אלורוסי מחקו פיגור בשלושה מקרים שונים, האחרון בדקה ה-84, וקלקלו את המאזן המושלם של הרוסונרי שיתנחמו בשמירה על פסגת הטבלה בליגה האיטלקית ועל פער ארבע הנקודות מיובנטוס. צמד לאיברהימוביץ'

קבוצות: מילאן רומא
(גודל טקסט)

כמה קרוב, ככה כואב. מילאן הייתה הערב (שני) כפסע משמירה על המאזן המושלם שלה בליגה האיטלקית, אך לבסוף סיימה ב-3:3 דרמטי מול רומא במסגרת המחזור החמישי של הסרייה A, כשהיא סופגת שער שוויון בדקה ה-84. למרות זאת, הרוסונרי נותרו במקום הראשון כמובן, כשהם עם 13 נקודות מתוך 15 ובמרחק של שתי נקודות מנאפולי השנייה.

יתרה מכך, הם במרחק של ארבע נקודות מהאלופה "הנצחית" יובנטוס, והם יקוו לנצל את הפער הזה בהמשך. הסיפור הוא, שוב, איך לא, זלטאן איברהימוביץ'. הענק השבדי כבש צמד בפעם השלישית העונה – והוא שיחק רק שלושה משחקים מכיוון שהחמיץ שני משחקים לאחר שנדבק בקורונה. זאת אומרת שבגיל 39, "איברה" כבש צמד בכל אחד ממשחקיו העונה. פשוט מדהים.

כבר אחרי שתי דקות, זלאטן איברהימוביץ' ניצל מסירת עומק נפלאה של רפאל לאאו כדי להכניע את אנטוניו מיראנטה ולקבוע 0:1 לרוסונרי. לרומא לא לקח הרבה זמן להגיב ובדקה ה-14 אדין דז'קו התרומם גבוה מעל כולם לכדור קרן, נגח פנימה והשווה ל-1:1. שתי דקות בתוך המחצית השנייה, אלכסיס סאלמאקרס נהנה מהבישול השני של לאאו, שמסר מצד שמאל לבלגי וזה המשיך בנגיעה לרשת – 1:2 למילאן.

מילאן חגגה שלושה שערים, אך שמטה יתרון שוב ושוב | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images
רומא קלקלה את המאזן המושלם של מילאן | Marco Luzzani/Getty Images

ג'ורדן ורטו איזן בשנית, עם פנדל מוצלח בדקה ה-71. שמונה דקות אחר כך הגיע תורו של זלאטן לכבוש מהנקודה הלבנה, בדרך ל-2:3 של מילאן, אלא שזו לא הייתה המילה האחרונה של הערב, כי הרוסונרי שמטו יתרון בפעם השלישית במשחק כאשר בדקה ה-84, איברהימוביץ' ניסה להרחיק כדור קרן, אך במקום זאת המשיך אותו למראש קומבולה, שדחק מקרוב את ה-3:3 וקבע את תוצאת הסיום.

במחזור הבא, מילאן תקווה לחזור לנצח כשתצא למשחק חוץ באודינזה, בעוד רומא, שנמצאת במקום השמיני ורחוקה חמש נקודות מהמוליכות, תחפש להתקרב אליה כשתפגוש את פיורנטינה.

צמד של זלאטן האדיר לא הספיק | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images
דז'קו. כבש את אחד משערי הג'אלורוסי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי