אטאלנטה גברה 1:2 על קרוטונה, אינטר חילצה 2:2 מול פארמה

כריסטיאן אריקסן | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

במשחק מלא עצבים, הקבוצה של גספריני עלתה באופן זמני למקום השני לאחר משחק מצוין של מוריאל שכיכב עם צמד. שני הקרואטים ברוזוביץ' ופרישיץ' הצילו את הנראזורי ממבוכה לאחר שני שערים מוקדים של ז'רביניו

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת), במפגש בין קרוטונה לאטאלנטה שהסתיים ב-1:2 לקבוצה מברגמו. מאוחר יותר אינטר התקשתה מול אטאלנטה ונפרדה ב-2:2 דרמטי, ומשחקי השבת נסגרו עם 2:3 מפתיע לבולוניה על קליארי. מחר ייערכו שישה משחקים נוספים, כשמילאן תתארח באודינזה ויובנטוס, שתקבל חזרה את רונאלדו שהחלים מקורונה, תפגוש את ספציה.

אינטר – פארמה 2:2

גם בעונת בלהות של יובנטוס, אינטר לא מצליחה להתקרב לצמרת ואחרי שישה מחוזרים היא תסיים לכל היותר במקום החמישי. מנגד הקבוצה של פאביו ליבראני שרשמה עד כה ניצחון ליגה אחד, הדהימה את הנראזורי לאחר צמד אדיר של ז'רביניו שנכנס פעמיים (46 ו-62) בין הבלמים של אינטר וכבש לרשת של סמיר הנדנוביץ' בנגיעה.

את תפקיד המושיע באינטר תפסו צמד הקרואטים מרסלו ברוזוביץ' ואיבן פרישיץ' שאמנם פתחו את העונה עם נסיגה קלה ביכולת, את אחראיים על הנקודה הדרמטית בסן סירו. שתי דקות לאחר היתרון הכפול של פארמה, ברוזוביץ' הסתנן לרחבה ובעט כדור מדויק לפינה השמאלית. השוויון הגיע בתוספת הזמן כאשר פרישיץ' עלה לכדור נייח של אלכסנדר קולארוב וקבע חלוקת נקודות בנגיחה.

קרוטונה – אטאלנטה 2:1

הקבוצה מברגמו הגיעה למשחק לאחר תיקו 2:2 עם אייאקס, בעוד המארחת הגיעה לאחר שבעה משחקים ללא ניצחון, והפסד בפנדלים לספאל בגביע האיטלקי.

האורחת פתחה חזק וכבר בדקה ה-26, מלינובסקי מצא את לואיס מוריאל שהסתובב מצוין ובעט בעיטה נהדרת לפינה הימנית הקרובה. 0:1 לאטאלנטה. הקולומביאני המשיך ללהוט ובדקה ה-38, פראולר חטף כדור במרכז המגרש, מצא את מוריאל ששיגר בעיטה שטוה וחדה לפינה השמאלית והשלים צמד לפני המחצית. 0:2 לאטאלנטה. בדקה ה-40, המארחת ניצלה בלבול אדיר בהגנת אטאלנטה, ווליץ' דחף את הכדור לסימי שסיים בקלילות וצימק. קרוטונה בפיגור 2:1 במחצית.

המחצית השנייה הייתה מלאת עצבים וללא הרבה מצבים. גספריני החליף את כובש הצמד בדובאן סאפטה ואלחדרנו גומז פינה את מקומו ליוסיפ איליצ'יץ' אך התוצאה נשמרה עד לסיום. מאמן האורחת ג'ובאני סטרופה הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-72 לאחר שהשתולל על הקווים. בזכות הניצחון, אטאלנטה עלתה למקום השני בטבלה באופן זמני.

תוצאה נוספת

בולוניה – קליארי 2:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי