חקירה רשמית נפתחה נגד לאציו, עלולה להיענש בהורדת ליגה

צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה | Stefano Guidi/Getty Images

המועדון מרומא חשוד בזיוף תוצאות בדיקות הקורונה של אימובילה, לייבה וסטרקושה ששיחקו ב-3:4 על טורינו ואמורים ליטול חלק גם הערב במפגש נגד זניט בליגת האלופות

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

סערה גדולה באיטליה. כשבוע לאחר ששחקנים רבים של לאציו נמצאו חיוביים לקורונה, על פי העיתון "גאזטה דלו ספורט" נפתחה חקירה נגד המועדון בחשד לזיוף תוצאות הבדיקות – עבירה שהשלכותיה עלויות להיות קנסות כבדים, הורדת נקודות ואף הורדת ליגה.

לאציו התבשרה בשבוע שעבר, רגע לפני המשחק נגד קלאב ברוז', שקרוב לעשרה משחקניה נמצאו חיוביים לנגיף ועל כן לא יצאו למשחק בבלגיה, אלא שיממה אחר כך, עם חזרת הקבוצה לאיטליה, הם ערכו בדיקות נוספות והשחקנים המשמעותיים בסגל, זוכה "נעל הזהב" של עונת 2019/20 צ'ירו אימובילה, השוער תומאש סטרקושה והקשר לוקאס לייבה נמצאו שליליים.

השלושה אכן שיחקו במחזור הליגה האחרון אחרי שרשמו שתי בדיקות קורונה שליליות, משחק בו ניצחה לאציו 3:4 את טורינו – על אף שפיגרה 3:2 בדקה ה-94 – אבל כעת, על פי "גאזטה", נחקר המועדון בחשד לזיוף התוצאות. כבר היו מקרים של שחקנים שנבדקו יום אחרי יום ונמצאו שליליים בבדיקה השנייה, אבל באיטליה טוענים שהתוצאות שנדגמו היו חריגות עבור שחקנים שזה עתה החלימו וכי החקירה החלה כתוצאה ממסרים שקיבלו ראשי ההתאחדות האיטלקית.

צ'ירו אימובילה
אימובילה. הבדיקה שלו זוייפה? | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

"מדובר בהפרה חמורה מאוד, כי בנוסף לזיוף ישנה גם סכנה לבריאות השחקנים, הצוותים, השופטים וכל אנשי המקצוע שנחשפו אליהם. זהו ניסיון לזהם את התחרות אם אכן יתקבלו הוכחות שבדיקות הקורונה זויפו", נכתב על החשדות שכאמור עלולים להסתיים אפילו בהורדת ליגה.

ללא כל קשר, הערב תעלה לאציו למשחק חוץ נגד זניט במסגרת ליגת האלופות וביום ראשון היא תארח את יובנטוס למשחק מרתק במסגרת הליגה האיטלקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי