טוטי: "זלאטן יכול לשחק עד גיל 50". רואיס: באים לנצח את מילאן

זלאטן איברהימוביץ' | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

אגדת העבר החמיא לחלוץ השבדי: "איתי בקבוצה הוא היה כובש כפול שערים". הרוסונרי יתארחו בנאפולי, רביץ' יפתח לצד השבדי. הקשר הספרדי אופטימי: "אם נמשיך כך - נהיה במאבק על הסקודטו". אינטר רוצה לצאת מהמשבר

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בסרייה א' יוצא לדרך בשבת אך מסת המשחקים תתקיים (מחר) עם לא פחות משבעה משחקים, כאשר במוקד משחק מרתק בין נאפולי השלישית בטבלה לבין המוליכה מילאן שטרם הפסידה העונה. אינטר תנסה לצאת מהמשבר שפוקד אותה כשתארח את טורינו ורומא שבכושר טוב תפגוש את פארמה

נאפולי – מילאן(21:45)

קרב הצמרת שמרתק את איטליה. בשנה שעברה הקבוצות נפרדו פעמיים ללא הכרעה – 1:1 בסן סירו בסיבוב הראשון כשקרלו אנצ'לוטי עוד עמד על הקווים של נאפולי, ו-2:2 נהדר לאחר חידוש הליגה. מוליכת הטבלה מילאן, שנעצרה בתיקו 2:2 לפני הפגרה ולמעשה נחלצה מהפסד בזכות שער שוויון מאוחר של זלאטן איברהימוביץ', רוצה לפתוח פער בפסגה. החלוץ כבש שמונה שערי ליגה עד עתה בחמישה משחקים בלבד. רפאל ליאו ייעדר מהמשחק.

סטפאנו פיולי שחיובי לקורונה שוב לא יעמוד על הקווים. אנטה רביץ' צפוי לפתוח בהרכב (בשל פציעות, שיחק רק 239 דקות ולא הצליח לכבוש) ואלסנדרו רומנאליו גם כן אמור להתאושש מהפציעה שפקדה אותו.

עוד ברוסונרי, אגדת העבר של רומא, פרנצ'סקו טוטי, החמיא לזלאטן: "הוא אייקון של כדורגל ויכול לשחק עד גיל 50 אפילו עם רגל אחת. הוא מרשים, חזק פיזי, מוצא את הפיתרון שאתה לא מצפה לו. אני מקווה שימשיך עוד הרבה שנים". עוד אמר האיטלקי: "זלאטן, עם טוטי בקבוצה, היה מבקיע לפחות כפול שערים, וגם אני".

הקשר פביאן רואיס שבלט במדי נבחרת ספרד בניצחון הענק על גרמניה, אוופטימי לקראת המשחק: "מילאן נמצאת בכושר נהדר כרגע ולא לחינם היא בפסגה. הם לא הפסידו 19 משחקים וזה אומר הרבה. זה משחק קשה אבל חשוב מאוד. אנחנו עובדים על הדרך לפגוע במילאן ולזכות בכל שלוש הנקודות".

ניצחון של נאפולי יקפיץ אותה לפסגת הטבלה והקשר נשאל האם ניצחון יהווה הצהרת כוונות על זכייה בסקודטו: "אתה אף פעם לא יודע, הכל יכול לקרות בכדורגל. יש לנו קבוצה חזקה, כולם מרוכזים, ואם נמשיך ככה נוכל להיות שם בסוף העונה".

מעבר לכך, רואיס החמיא לג'נארו גאטוסו ("כולם אומרים שהוא תמיד כועס או צועק אבל הוא גבר אמיתי, הוא ממש כמו חבר") ובעיקר שם קץ לשמועות על עזיבתו: "אני מאוהב יותר ויותר בנאפולי. המוטו הוא כשאתה רואה את נאפולי אתה בוכה פעמיים – לראשונה, כשאתה רואה אותה ובפעם השנייה – כשאתה עוזב. חבריי לקבוצה עזרו לי להתאקלם כשלא ידעתי איטלקית. ההרגשה כאן נפלאה".

רואיס. לא חושש מהמוליכה | Alessandro Sabattini/Getty Images

אינטר – טורינו (16:00)

הקבוצה של אנטוניו קונטה נבנתה כדי לזכות באליפות אך בפועל ניצחה פעם אחת בלבד בשמונת משחקיה בכל המסגרות (ניצחון בודד בחמישה משחקי ליגה) ורחוקה חמש נקודות מהפסגה. רגע לפני הקרב נגד ריאל מדריד על המשך דרכה בליגת האלופות, היא צריכה לצבור ביטחון. החדשות הטובות מגיעות כרגיל מצידו של רומלו לוקאקו.

החלוץ הבלגי שפתח רק על הספסל במשחק הליגה האחרון (1:1 נגד אטאלנטה) נראה במיטבו במהלך הניצחון של בלגיה 2:4 על דנמרק וכבש צמד. כעת הוא ישוב לחוד ההתקפה, ככל הנראה לצד לאוטרו מרטינס. "אינטר זקוקה לי. אני מרוכז מאוד במשחקים הקרובים נגד טורינו וריאל מדריד". ללוקאקו יש שבעה שערים בשמונה משחקים בכל המסגרות במדי הנראזורי עד כה.

רומלו לוקאקו
לוקאקו. אינטר זקוקה לו | Jonathan Moscrop/Getty Images

מנגד, מרסלו ברוזוביץ', העוגן במרכז השדה, ייעדר שכן אובחן כחיובי לקורונה וכך גם אלכסנדר קולארוב. מתיאס וסינו הפצוע בחוץ אף הוא. ניקולו בארלה ימשיך מתחת לחלוצים בעוד כריסטיאן אריקסן המתוסכל יישאר שוב על הספסל.

על הנייר טורינו, שניצחה רק פעם אחת בלבד העונה ונמצאת בשוויון נקודות עם גנואה שנמצאת מתחת לקו האדום – אמורה להיות יריבה קלה, אלא שהיריבה התאוששה מפתיחת עונה חלשה במיוחד. אנדראה בלוטי שכבש שישה שערים העונה יהווה את הסכנה העיקרית.

רומא – פארמה (16:00)

הג'ילארוסי בכושר מצוין כשהשיגו שלושה ניצחונות רצופים בהם כבשו לא פחות מעשרה שערים (האחרון שבהם – 1:3 בגנואה לפני היציאה לפגרת הנבחרות) ומצד שני עם סגל די חסר. אדין דז'קו עדיין לא התאושש מהקורונה, אובחן שוב כחיובי והוא שוב מחוץ לסגל כמו גם אלו דיאוורה ורודריגו פאסיו שעדיין סובלים מהנגיף. חאבייר פאסטורה פצוע. המארחת ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה נגד פארמה.

עוד לגבי רומא, שחקן העבר האגדי של המועדון, פרנצ'סקו טוטי, חש בהקלה אחרי שהחלים מקורונה. "האבחנה הייתה מכה אמיתית וזו הייתה תקופה קשה, דלקת ריאות שנמשכה 24 ימים".

שחקני רומא. בכושר טוב | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי