אינטר חזרה מ-2:0 ל-2:4 משוגע מול טורינו, 0:3 לרומא

רומלו לוקאקו חוגג | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

רגע לפני המפגש הקריטי מול ריאל מדריד בליגת האלופות, הנראזורי ביצעו מהפך ענק, צמד ללוקאקו. הג'אלורוסי הביסו את פארמה, פודגוראנו ישב על הספסל במשך 90 דק'. ב-21:45: מילאן תנסה לחזור לפסגה מול נאפולי

(גודל טקסט)

לאחר הניצחונות של יובנטוס ולאציו אמש (שבת), המחזור השמיני בליגה האיטלקית ננעל היום עם שבעה משחקים. עוד קודם לכן, אינטר רשמה 2:4 משוגע על טורינו וביצעה מהפך אדיר לאחר שפיגרה בשני שערים. כמו כן, רומא גברה 0:3 על פארמה. בנוסף, ססואולו המשיכה ביכולת המצוינת וניצחה את ורונה, פיורנטינה הפסידה לבנבנטו, אודינזה ניצחה את גנואה, וסמפדוריה נכנעה לבולוניה.

אינטר – טורינו 2:4

וואו, איזה משחק גדול קיבלנו בסן סירו. הנראזורי, שביום רביעי יפגשו לקרב סופר חשוב את ריאל מדריד במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, היו בדרך הבטוחה להפסד כאשר נקלעו לפיגור 2:0. סימונה זאזה כבש ראשון בדקה ה-45+2 עם בעיטה חדה מקצה הרחבה, וכריסטיאן אנסלדי הכפיל בפנדל בדקה ה-62 אחרי הכשלה של אשלי יאנג ברחבה, אליה השופט לא שם לב ומערכת ה-VAR הפנתה את תשומת ליבו.

אבל אחרי ספיגת השער השני, אינטר נכנסה לטירוף ושתי דקות בלבד לאחר מכן צימקה ל-2:1, כשאלכסיס סאנצ'ס בעט מקרוב לרשת אחרי ריבאונד שהגיע מהמשקוף. שלוש דקות בלבד חלפו, ואותו סאנצ'ס בישל ללוקאקו עם כדור רוחב מתוך הרחבה, והבלגי המשיך מקרוב לרשת. לוקאקו לא עצר, ובדקה ה-84 קבע מהפך, השלים צמד והעניק לקבוצתו שלוש נקודות בפנדל אחרי שניקולס נ'קולו ביצע עבירה ברחבה ושוב ה-VAR הפנה את תשומת ליבו של השופט. לאוטרו מרטינס השלים את החגיגה בדקה ה-90 עם שער קל מקרוב אחרי בישול של לוקאקו. אינטר שבה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה.

רומלו לוקאקו חוגג | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

רומא – פארמה 0:3

סוף פודגוראנו ישב בפעם השלישית במסגרת הסרייה A על ספסל רומא, אך הכישרון בן ה-18 שוב לא שותף וימשיך להמתין להופעת בכורה יוקרתית במדי הג'אלורוסי, שלא התקשו להביס ולחבר ניצחון שלישי ברציפות, בזמן שהאורחת סופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון. כל השערים נכבשו במחצית הראשונה, והחגיגה החלה עם בורחה מיוראל, שכבש בדקה ה-28. הנריק מחיטריאן כבש את השני ארבע דקות לאחר מכן בבעיטה משום אדירה מחוץ לרחבה אל בין החיבורים, והארמני השלים צמד שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-40, הפעם עם סיום קליל מקרוב אל הרשת.

שחקני רומא חוגגים | Giuseppe Bellini/Getty Images

פיורנטינה – בנבנטו 1:0

לא כך קיווה לפתוח צ'זארה פראנדלי את הקנדציה השנייה שלו על הקווים של פיורנטינה. מאמן נבחרת איטליה לשעבר חזר ל"ויולה" במקומו של ג'וזפה יאקיני, שפוטר בעקבות פתיחת העונה הרעה של הסגולים. פראנדלי בן ה-63 אימן בין השנים מ-2005 עד 2010 את הקבוצה מטוסקנה עם הצלחה רבה (117 ניצחונות ב-240 משחקים), אבל הערב הוא נתקל ביריבה עקשנית בדמותה של בנבנטו.

עוד לפני שריקת הפתיחה ניתן היה להבין שזה לא יום המזל של פיורנטינה, לאחר שאלפרד דאנקן נפצע כבר בחימום ונאלץ להישאר מחוץ לסגל. לקראת סיום המחצית הראשונה, שהייתה פושרת מאוד, גם פרנק ריברי נאלץ לפנות את מקומו על המגרש בעקבות פציעה. המאמן מנגד היה "פיפו" אינזאגי, ששלף מהספסל שלו את רוברטו אינסינייה. מהר מאוד שחקן הכנף החזיר לו, כאשר בישל בדקה ה-52 את שער הניצחון לריקרדו אימפרוטה.

פראנדלי. לא הבכורה לה הוא ציפה | Gabriele Maltinti/Getty Images

תוצאות נוספות

סמפדוריה – בולוניה 2:1
ורונה – ססואולו 2:0
אודינזה – גנואה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי