הולכת עד הסוף: צמד לזלאטן, מילאן בפסגה אחרי 1:3 על נאפולי

זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Francesco Pecoraro/Getty Images

מי יעצור את הענק השבדי? בגיל 39, החלוץ כבש פעמיים, העלה את מאזנו ל-10 שערים ב-6 משחקים והעניק לרוסונרי מקום ראשון בניצחון של הצהרת כוונות. האוגה הוסיף, מרטנס צימק. בקאיוקו הורחק

קבוצות: מילאן נאפולי
(גודל טקסט)

מילאן חזרה לעניינים. זה כבר יותר מפתיחת עונה טובה, אלא מגמה שנמשכת ואימפריה שעושה סימנים של חזרה לעצמה אחרי שנים קשות מאוד. הרוסונרי גברו הערב (ראשון) 1:3 במשחק סופר קשה על נאפולי במסגרת המחזור השמיני של הסרייה A וחזרו למקום הראשון בליגה האיטלקית. ומי שוב כיכב? כמובן, זלאטן איברהימוביץ'.

נגמרו כל הסופרלטיבים על החלוץ יוצא הדופן הזה, שבגיל 39 כבש צמד והעניק שלוש נקודות חשובות מאוד לקבוצתו, שסיפקה הצהרת כוונות שהיא כאן כדי להישאר ושהעונה היא באמת מתכוונת ללכת עד הסוף. השבדי כבש את שער הליגה העשירי שלו, ואמנם זה המחזור השמיני של הליגה, אך זלאטן שיחק רק את משחקו השישי.

כן כן, עשרה שערים בשישה משחקים לאיברהימוביץ' בן ה-39 בליגה. בלתי ניתן לעצירה, והוא סופר כבר צמד רביעי העונה בליגה. בלתי נתפס. החלוץ העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-20, כאשר הגבהה של תאו הרננדס מצאה את ראשו ובנגיחה פשוט פנטסטית הוא הכניע את שוער נאפולי, אלכס מרט. בדקה ה-54 הצמד הושלם עם נגיחה נוספת, הפעם אחרי בישול של אנטה רביץ'.

שחקני מילאן חוגגים | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

המשחק עצמו היה מאוזן יחסית, אך מילאן הייתה הרבה יותר יעילה. ובדקה ה-63 דריס מרטנס צימק עם סיומת טובה מקרוב. לצערו של ג'נארו גאטוסו, מאמן נאפולי, טימו בקאיוקו הורחק שתי דקות לאחר מכן בכרטיס צהוב שני אחרי עבירה על תאו הרננדס וגמר את הסיכויים של הפרטינופיי לחזור. עמוק בתוספת הזמן, ינס פטר האוגה בן ה-21 קבע 1:3 ואת תוצאת המשחק עם מבצע אישי נהדר ובעיטה ברגל שמאל מתוך הרחבה.

מילאן שבה למקום הראשון, כאשר במאזנה 20 נקודות מתוך 24 אפשרויות. הרוסונרי בפער של שתי נקודות על ססואולו השנייה, שלוש על רומא השלישית וארבע על יובנטוס הרביעית. נאפולי נותרה במקום השישי עם 14 נקודות.

זלאטן איברהימוביץ' | Francesco Pecoraro/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי