קונטה השתולל, לוקאקו הודה: "אנחנו לא קבוצה גדולה כרגע"

רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

אינטר הפכה פיגור 2:0 ל-2:4 על טורינו, המאמן מתוסכל: "איבדנו הרבה נחישות וטירוף ביחס לעונה שעברה, עלינו ללמוד מזה". החלוץ, שאחראי לפתיחת העונה הפורייה ביותר של הקבוצה מאז 1998, הצטנע: "אני לא המנהיג"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

ביום רביעי תארח אינטר את ריאל מדריד בליגת האלופות במשחק של להיות או לחדול עבורה. אתמול (ראשון) אנטוניו קונטה היה מתוסכל במשך 64 דקות וראה את קבוצתו נקלעת לפיגור כפול, אלא שהנראזורי הפגינו אופי ויצאו מהמשבר עם 2:4 גדול על טורינו בסן סירו. אינטר היא הקבוצה שזכתה בהכי הרבה נקודות העונה אחרי פיגור – לא פחות משבע. היא עדיין מדורגת רק במקום החמישי במרחק חמש נקודות מיריביתה העירונית, אך עבור המאמן האיטלקי זה היה כמו אוויר לנשימה.

לראשונה מאז עונת 1997/98, עונת הבכורה של רונאלדו הברזילאי, אינטר כבשה 20 שערים בשמונת מחזורי הפתיחה. לא מעט בזכות רומלו לוקאקו, החלוץ הבלגי ששב להרכב, כבש צמד ובישל. מאז תחילת 2020 יש לו 29 שערים – רק רוברט לבנדובסקי (38), כריסטיאנו רונאלדו (33) וארלינג הולאנד (31) מאפילים עליו. עוד לגבי החלוץ – הוא כבש 30 שערי ליגה באינטר ב-43 משחקים בלבד, כמו כריסטיאן ויירי. בעידן השלוש נקודות רק רונאלדו עשה זאת מהר יותר – ב-41 משחקים.

לוקאקו אמר לאחר המשחק: "האמת, אנחנו עדיין לא קבוצה גדולה. זה לא טוב להיאבק במשך 60 דקות כפי שעשינו, זה היה רע. שיחקנו בלי רצון לנצח, בלי 'רוע' חיובי. התעוררנו אחר כך וזה מאוד חשוב שהשגנו את הנקודות אבל עלינו להשתפר", עלינו לעשות יותר".

האם הוא המנהיג: "לא, אני שחקן שרוצה לעזור לחבריו לקבוצה. אני לא אוהב שאנשים מתייגים אותי כך. יש לנו הרבה שחקנים חשובים שמשחקים כאן זמן רב ממני. אני רק חלוץ בן 25. אני משתפר, המוטיבצייה שלי אדירה ואני רוצה לזכות עם אינטר בתואר. אין ספק שהמאמן עוזר לי". על חגיגת השער – "לאוטרו מרטינס רוצה לשחק איתי ועם אשרף חכימי במשחק Call of Duty".

קונטה: "רציתי לראות את הנחישות, הזעם והאש שראיתי בעונה שעברה, עד כה איבדנו הרבה מזה. צריך לעשות הכל כדי לנצח – טקטיקה, לב, רגליים. עלינו להיות מוכנים להפשיל שרוולים. לא אהבתי את המחצית הראשונה, לא שיחקנו. אני מקווה שזו קריאת השכמה, שנלמד מזה. אי אפשר שבכל פעם נחפור בור כזה עמוק".

המאמן נשאל שוב על הסקודטו אך התחמק: "אני יודע שיש לי שחקנים אינטליגנטיים שיכולים להעריך את המצב ברגע קשה. עליהם להיות עם זעם ורצון כבר במנהרה. מה שהשתנה בחצי השנה האחרונה זו הנחישות והאכזריות שלנו. אם אתה משח'ק לאט ולא עובד – זה לא קורה. עלינו לזכות בכדור מייד. כבשנו ארבעה שערים בחצי השעה האחרונה ויכולנו לכבוש יותר".

אנטוניו קונטה וארתורו וידאל | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

"ללא קאמבק איזה טעם יהיה לזה? אינטר שמתמחה בלסבך את עצמה, הצליחה לחזור למשחק בדרך הכי מטורפת שיש בזכות לוקאקו המצוין אך אסור לשכוח את השעה הרעה שלה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "אינטר מטורפת", נכתב ב"טוטוספורט". "לוקאקו גורר את קונטה לקאמבק, זה משחק שהחלוצים שלה ירצו לזכור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי