מאלדיני: "רצינו את זלאטן ב-2019". דז'קו יפתח נגד נאפולי

זלאטן איברהימוביץ' | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

המנהל המקצועי של מילאן חשף: "זה היה רעיון של לאונרדו אבל איברה נתן מילה לגלאקסי". הרוסונרי, ללא החלוץ, יקוו להתגבר על פיורנטינה בסן סירו. הבוסני יחזור להרכב רומא, לאציו במחווה מרגשת למראדונה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה האיטלקית יימשך גם מחר (ראשון) עם לא פחות משבעה משחקי ליגה. במוקד, המוליכה מילאן, ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, תארח את פיורנטינה בתקווה לשמור על המקום הראשון בטבלה. נאפולי תפגוש את רומא למשחק צמרת מרתק. לאציו שעוד רחוקה מהצמרת רוצה לפתח מומנטום כשתארח את אודינזה.

מילאן – פיורנטינה (16:00)

הרוסונרי מחזיקים במקום הראשון בטבלה עם רצף נפלא של 20 משחקים ללא הפסד, כולל העונה שעברה כמובן, וכעת ניצב בפניהם מבחן – כיצד יסתדרו ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע. בליגה האירופית נגד ליל זה לא כל כך עבד, כשמילאן סיימה רק בתיקו 1:1. אנטה רביץ' שוב יפתח בחוד ויחפש שער בכורה העונה בכל המסגרות. ברהים דיאס צפוי לשוב ל-11.

בינתיים, פאולו מאלדיני חשף שהקבוצה ניסתה להחתים את זלאטן כבר בינואר 2019, שנה לפני שחזר: "הרעיון הועלה על ידי לאונרדו, ושוחחנו עם סוכנו מינו ראיולה. עם זאת, הוא כבר התחייב ללוס אנג'לס גלאקסי ואמרנו שנשוחח כעבור שנה. כמובן שזה היה הימור כי הוא בילה מספר שנים בארה"ב וזו רמה אחרת מהסרייה א'. כשהצענו לו לחתום לשנה וחצי הוא אמר שעדיף שיחתום לחצי שנה כדי לראות מה הוא יכול לתרום לנו".

על המטרות: "עלינו לשמור על ההיסטוריה המכובדת והמפוארת של המועדון הזה, זו הציפייה של האוהדים. אני מזוהה עם מילאן המצליחה ואני לא יכול רק לדאוג לאזן את התקציב. התוצאות מראות שהפרויקט מתקדם".

שחקני מילאן חוגגים נגד נאפולי. יסתדרו בלי זלאטן? | MB Media/Getty Images

פיורנטינה מגיעה למשחק לאחר הפסד ביתי מאכזב 1:0 לבנבנטו. היא מדורגת במקום ה-15 ורחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום. פרנק ריברי עדייו נמצא בספק למשחק. ההערכות הן שייכלל בסגל אך נראה שחוסה קאייחון יפתח בהרכב.

נאפולי – רומא (21:45)

הקבוצה של ג'נארו גאטוסו אמנם ניצחה בליגה האירופית ביום חמישי אך בליגה נכנעה 3:1 למילאן ללא מאבק והתרחקה מהצמרת. היא מדורגת במקום השישי בלבד במרחק שש נקודות מהפסגה. גאטוסו ייחסר את טימו בקאיוקו המושעה וכן את ויקטור אוסימן שסובל מפציעה בכתפו.

פאולו פונסקה, מאמן רומא, אישר במסיבת העיתונאים שאדין דז'קו יחזור להרכב. כזכור, הבוסני נעדר לשני משחקי ליגה ועלה מהספסל בליגה האירופית נגד קלוז'. "הוא מוכן ויפתח", אמר. מנגד, כריס סמוליג ייעדר.

המאמן לא אהב את השאלות האם רומא מתמודדת על הסקודטו: "זה עדיין מוקדם לדבר על כך. אין לי ספק שיובנטוס ורומא ייאבקו עלך האליפות עד סוף העונה. יש מועדונים אחרים שעשויים להתקרב, אבל אי אפשר לדעת. לא ניצחנו את יובנטוס או מילאן, שיחקנו טוב נגדן וזהו. מה שכן, השתפרנו מאוד".

אדין דז'קו | Massimo Insabato/Archivio Massimo Insabato/Mondadori Portfolio via Getty Images

על המשחק הקרוב: "צפיתי בכל המשחקים של נאפולי, היא קבוצה חזקה עם שחקנים אמיצים. אני מצפה למשחק קשה מאוד. גם כאשר הם הפסידו השנה, הם היו ראויים ליותר".

לאציו – אודינזה (13:30)

אחרי שכמעט והבטיחה את העפלתה לשמינית גמר ליגת האלופות עם 1:3 מעולה על זניט, ולפני הקרב החשוב נגד דורטמונד בשבוע הבא, הקבוצה של סימונה אינזאגי תארח את אודינזה ותנסה להמשיך עם היכולת הטובה שהיא מציגה בתקופה האחרונה. היא לא הפסידה בשמונת המשחקים האחרונים וניצחה בחמישה, כאשר צ'ירו אימובילה תרם שישה שערים וחזר לעצמו. לאציו הודיעה שתעלה למשחק עם הכיתוב "AD10S" על מדיהם, כמחווה לדייגו ארמנדו מראדונה המנוח. סרג'י מילינקוביץ'-סאביץ' צפוי להיעדר שוב בגלל הקורונה.

אודינזה מנגד, צברה עד כה רק שבע נקודות מ-24 אפשריות ונמצאת במקום ה-16, שתי נקודות מהקו האדום. היא לא ניצחה את לאציו ב-12 המשחקים האחרונים בין הקבוצות, מאז ה-0:1 המפתיע באולימפיקו בספטמבר 2014.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי