0:4 גדול לנאפולי על רומא, מילאן ניצחה 0:2 את פיורנטינה

מתאו פוליטאנו חוגג | Francesco Pecoraro/Getty Images

הפרטינופיי ערכו טקס לדייגו מראדונה ופשוט פירקו את הג'אלורוסי. הרוסונרי התסדרו ללא זלאטן ושמרו על המקום הראשון. לאציו נכנעה 3:1 לאודינזה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בסרייה א' נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים ויגיע לסיומו מחר. במשחק המוקדם של היום לאציו רשמה הפסד ביתי מפתיע 3:1 לאודינזה. מאוחר יותר המוליכה מילאן הסתדרה ללא זלאטן איברהימוביץ' והשיגה 0:2 על פיורנטינה. במשחק המרכזי והאחרון של היום, נאפולי ערכה טקס פרידה מדייגו מראדונה ורשמה 0:4 ענק על רומא.

נאפולי – רומא 0:4

משחק הליגה הראשון של נאפולי מאז מותו של דייגו מראדונה נערך לזכרו באצטדיון שייקרא על שם הכוכב המנוח. המועדון ערך טקס עבורו, שחקני הקבוצה עלו לדשא לבושים במדים חדשים, שמשלבים את מדי נבחרת ארגנטינה.

נאפולי עלתה ליתרון בדקה ה-31 מכדור חופשי נהדר של לורנצו אינסינייה, שסובב מ-20 מטרים מעל החומה האדומה. התכולים הכפילו את היתרון בדקה ה-65, אחרי שבעיטה שטוחה של פביאן רואיס מסף הרחבה מצאה את הרשת. דריס מרטנס קבע 0:3 מקרוב בדקה ה-81, ומתאו פוליטאנו חתם את תוצאת המשחק עם מבצע אישי יפה, כאשר חדר לרחבה, עבר את השוער וגלגל לרשת בדקה ה-86.

פביאן רואיס חוגג | Giuseppe Bellini/Getty Images

רומא, שהגיעה למפגש אחרי שלושה ניצחונות רצופים, פספסה הזדמנות לצמצמם את הפער ממילאן המובילה לשלוש נקודות וכעת שתי הקבוצות מצויות בשיוויון עם יובנטוס במקומות החמישי עד השביעי, עם 17 נקודות לכל אחת. נאפולי תצא בחמישי למפגש חשוב מול אלקמאר בליגה האירופית, שניצחון בו יבטיח לה העפלה לשלב הבא.

מילאן – פיורנטינה 0:2

מילאן הפכה לאחת הקבוצות הכי מלהיבות בשנת 2020 בעיקר בזכות חזרתו של זלאטן איברהימוביץ', אבל ייתכן שהיום הענק השבדי מרוצה יותר מאי פעם. הערב החלוץ בן ה-39 נעדר בשל פציעה וצפה ברוסונרי משיגים ניצחון מרשים בסן סירו ומגדילים את הפער מאינטר לחמש נקודות.

המארחת כבשה ראשונה כבר בדקה ה-17 לאחר קרן מדויקת של פרנק קסייה שחדרה את כל הגנת פיורנטינה ופגשה את ראשו של אלסיו רומאניולי, שכבש את שערו הראשון העונה בליגה. בחלוף 11 דקות מילאן קבילה פנדל, אותו ניגש מבשל השער הראשון שהצליח להכפיל את התוצאה עם הקפצה לפינה הימנית. בדקה ה-40 מילאן קיבלה פנדל נוסף והשחקן מחוף השנהב היה יכול להשלים צמד, אלא שהפעם ברתלומיאיי דרגובסקי זינק לפינה הנכונה. זה כמובן לא עזר יותר מדי לסגולים, ששקועים בתחתית לאחר משחק רביעי ללא ניצחון. מילאן כאמור נשארה במקום הראשון בזכות ניצחון שני ברציפות.

שחקני מילאן חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

לאציו – אודינזה 3:1

לאציו הגיעה למשחק במומנטום חיובי אחרי עשר נקודות מ-12 האחרונות ורצתה להתקרב לצמרת אלא שהמארחת הובסה 3:1, רשמה הפסד ליגה שלישי העונה והיא תשיעית בלבד. הקבוצה של סימונה אינזאגי הייתה עצבנית ולא מדויקת ולא שיחקה את הכדורגל הרגיל שלה. למעט מצב מוקדם של אנחל קוראה בדקה הרביעית היא מיעטה לסכן את השער.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1019328

בדקה ה-18 היא גם ספגה: הקשר טולגאי ארסלן הגיע מחוץ לרחבה ושלח כדור שטוח, תומאס סטרקושה הגיב מעט מאוחר ולא הצליח להדוף, 0:1 לאודינזה. רגע לפני המחצית האורחת הכפילה את היתרון (45+3) כאשר איגנסיו פוסטו קיבל מסירה טובה מרודריגו דה פול, הטעה את שחקן ההגנה ובעט לרשת. חילוף משולש של אינזאגי בפתיחת המחצית השנייה לא עזר.

אימובילה סיפק איום מסוכן על השער רק בדקה ה-63 אך סחט הצלה מהשוער. התקוות של לאציו לחזור למשחק כמעט נגוזו בדקה ה-72 כשפרננדו פורסטיירי הבקיע את השלישי, אלא שאימובילה לא ויתר, ניצל מסירה חסרת אחריות של שחקן הגנה לשוער, חטף את הכדור והוכשל. בדקה ה-74 הוא צימק ל-3:1 עם שערו החמישי העונה. הקבוצה של אינזאגי תנסה להתאושש במחזור הבא כשתתארח אצל ספציה.

אימובילה. ערב לא פשוט | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images
זלאטן איברמוביץ' | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

תוצאות נוספות: בולוניה – קרוטונה 0:1, קליארי – ספציה 2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי