רכבו של באלוטלי נפרץ, החלוץ איים: "תתפלל חזק שלא אמצא אותך"

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Stefano Nicoli/NurPhoto via Getty Images

מזה מספר חודשים שהחלוץ בן ה-30 לא נמצא תחת חוזה ומתאמן עם קבוצה חובבנית, אבל הוא דואג להישאר בכותרות - הפעם הוא העלה לאינסטגרם תיעוד של שמשות רכבו המנופצות לצד הבטחה: "אדאג שיירדפו אותך"

(גודל טקסט)

שמו של מריו באלוטלי נקשר בחודשים האחרונים לקבוצות בכל רחבי העולם, מברזיל ועד אנגליה, אבל הוא עדיין ללא קבוצה. הוא יכול לחתום בכל עת לאור היותו שחקן חופשי ולא צריך לחכות לחלון ינואר, אבל הוא עדיין שחקן חופשי ולאור אירועי אמש (שישי), נראה שהוא עדיין מתעסק בשטויות.

באלוטלי ידוע כאחד שמסבך את עצמו בתקריות פעם אחר פעם, אבל נראה שאתמול הוא נקלע בעל כורחו לתקרית – אך כהרגלו, לא נתן לדברים לחלוף ודאג לנפח את האירוע. באלוטלי בן ה-30 מתאמן עם קבוצה חובבנית מהליגה הרביעית ועדיין מתגורר בברשיה, על אף שזו התירה את חוזהו בקיץ, והלילה (בין שישי לשבת) העלה בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו נראות שמשות רכבו מנופצות.

באלוטלי, במקום להתמודד כמו כל אחד שלצערו רכבו נפרץ, החליט לעשות מעשה וכתב באינסטגרם: "אני יודע שזה אתה…אתה, מי שלא תהיה, תקרא את ההודעה הזו…אני אומר לך שעדיף לך להתפלל ולהתפלל חזק שלעולם לא אדע מי עשה את זה, כי אם אמצא אותך אדאג שרשויות החוק ירדפו אותך. פחדן".

מריו באלוטלי | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי