מוליכה בגאון: מילאן רשמה 1:2 על סמפדוריה

שחקני מילאן חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images

הרוסונרי של 2020/21, גם ללא זלאטן, הם קבוצה אחרת. הקבוצה פתחה פער של 5 נקודות בפסגה על אינטר, קסי וקסטייחו. 0:4 לנאפולי על קרוטונה, אינסנייה להט. פדרו הורחק ב-0:0 בין רומא לססואולו, שני שערים נפסלו

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בסרייה א' יצא לדרך אתמול (שבת) ונמשך גם היום עם חמישה משחקים. במוקד, המוליכה מילאן גברה 1:2 על סמפדוריה ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה מאינטר השנייה. עוד קודם לכן: נאפולי עם 0:4 שני ברציפות בליגה, הפעם על קרוטונה האומללה, ססואולו ורומא נפרדו ב-0:0 בקרב צמרת, פארמה ובנבנטו נפרדו גם הן בתיקו ללא שערים, ו-ורונה וקליארי סיימו ב-1:1.

סמפדוריה – מילאן 2:1

אחרי שהבטיחה את העפלתה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית עם ניצחון 2:4 על סלטיק, מילאן חזרה לליגה המקומית. הרוסונרי לא התרגשו מהיעדרותו של זלאטן איברהימוביץ' וגברו על סמפדוריה מפנדל של פרנק קסי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושער של סמו קסטייחו בדקה ה-77 אחרי בישול נאה של אנטה רביץ'. חניכיו של סטפנו פיולי רשמו ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, נותרו במקום הראשון והגדילו את הפער מאינטר השנייה לחמש נקודות. קצב צבירת הנקודות של הקבוצה פשוט מצוין, והיא השיגה 26 מתוך 30 אפשריות כשהיא עדיין בלתי מנוצחת.

האדומים שחורים יתארחו אצל ספרטה פראג (חמישי, 21:50, ישיר בספורט4 כחלק מחגיגה אירופית) בליגה האירופית כשניצחון עשוי להעלות אותם מהמקום הראשון בבית, שלושה ימים לאחר מכן תארח את פארמה בליגה ותקווה להמשיך ביכולת המרשימה. מנגד, סמפדוריה ספרה משחק שישי בכל המסגרות ללא ניצחון ונותרה במקום ה-12 עם 11 נקודות. חניכיו של קלאודיו ראניירי ייצאו למשחק חוץ קשה בנאפולי במחזור הבא ויקוו להפתיע.

פרנק קסי חוגג עם אלכסיס סאלמאקרס | Marco Luzzani/Getty Images

קרוטונה – נאפולי 4:0

אחרי שפספסה הזדמנות להבטיח העפלה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית בחמישי האחרון, קבוצתו של ג'נארו גאטוסו הגיעה לעיר הדרומית, רשמה 0:4 שני ברציפות בליגה ועלתה למקום השלישי עם 20 נקודות. התכולים יארחו את ריאל סוסיאדד בחמישי (19:45, ישיר בספורט4 כחלק מחגיגה אירופית) לקרב על המקום הראשון בבית, כשכל תוצאה מלבד הפסד תעלה אותם לשלב הבא.

העולה החדשה, שנותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ג'אקופו פטריסיונה בדקה ה-50, ספרה הפסד שמיני מעשרה משחקים העונה ונותרה במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד. לורנצו איניסנייה כבש את הראשון עם בעיטה מרהיבה מחוץ לרחבה בדקה ה-31 ובישל את השני להירבינג לוסאנו בדקה ה-58. דייגו דמה הוסיף את השלישי בדקה ה-76 ואנדראה פטאנייה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-91.

שחקני נאפולי חוגגים, 0:4 שני ברציפות | Maurizio Lagana/Getty Images

רומא – ססואולו 0:0

קרב צמרת שהסתיים בצורה מאכזבת מבחינה האורחת, שהייתה ביתרון של שחקן החל מהדקה ה-41 כשפדרו הורחק בכרטיס צהוב שני והותיר את הג'אלורוסי בעשרה שחקנים החל משלב מוקדם במשחק. בדקה ה-45 הנריק מחיטריאן העלה את רומא ליתרון, אך השער נפסל לאחר התערבות VAR בעקבות עבירה של אדין דז'קו בשלב מוקדם יותר במהלך. זו לא הייתה הפעילות האחרונה של מערכת שופט המסך במשחק, שכן בדקה ה-75 לוקאש הראסלין מססואולו מצא את הרשת עם שער אדיר מחוץ לרחבה אל בין החיבורים, אך הוא נפסל בעקבות נבדל קטנטן של הסלובקי.

פדרו יורד מהמגרש אחרי ההרחקה | Paolo Bruno/Getty Images

ורונה – קליארי 1:1

המארחת, שלא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים (כולל הגביע) עלתה ליתרון בדקה התשיעית או כך לפחות היא חשבה כשאחרי בעיטת קרן ובלאגן גדול ברחבה, שמואל די כרמיין דחק לרשת אלא שהשער נפסל לאחר בדיקת VAR בשל נבדל. בדקה ה-21 השער הגיע גם הגיע כשבתום מתפרצת נפלאה דויד פראוני העביר כדור רוחב מצוין ומתיאה זקגאני דחק לרשת.

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה והאורחת השוותה. הקשר הרומני רזבאן מארין נכנס נפלא לרחבה ובעט מדויק לפינה בשער הבכורה שלו העונה. ורונה לא הצליחה לכבוש ופספסה הזדמנות להעפיל לפחות זמנית למקום החמישי על חשבון נאפולי.

אנדראה פבאלי, אנדראה קארבוני
אנדראה פבאלי, אנדראה קארבוני | Emilio Andreoli/Getty Images

תוצאות נוספות

פארמה – בנבנטו 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי