איברהימוביץ' יחזור לסגל: "לקחתי על עצמי את האתגר הכי גדול בגיל 39"

זלאטן איברהימוביץ' | Franco Romano/NurPhoto via Getty Images

השבדי התאושש מפציעה ויעמוד לרשות פיולי ומילאן במשחק החוץ בגנואה, אבל קודם לכן הוא הצהיר בראיון באיטליה: "מקווה שאני מעביר את הכריזמה שלי לחברים לקבוצה, אנחנו חייבים להיות אמיצים ולחלום על אליפות"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' התאושש מהפציעה, חזר לאימונים מלאים וצפוי לחזור מחר לסגל של מילאן במשחק החוץ בגנואה (רביעי, 21:45), אבל כמובן שהענק השבדי לא יכול לעשות לחזור בשקט – ועל כן הוא העניק ראיון קצרצר ל"גזאה דלו ספורט" כדי להעביר מסר נוסף לחבריו.

ללא איברהימוביץ' בן ה-39, מילאן מעדה במחזור האחרון כשעמוק בתוספת הזמן הצליחה לחלץ נקודה ב-2:2 נגד פארמה והפער שלה בפסגה הצטמק לשלוש נקודות בלבד מהיריבה העירונית אינטר. כעת, עם זלאטן בן ה-39 היא תתארח אצל המדורגת הלפני אחרונה ולקראת המשחק הצהיר השבדי: "חייב להיות לנו האומץ הדרוש כדי לחלום על זכייה באליפות. יש לפנינו דרך ארוכה ואני מקווה שאני מעביר את הכריזמה שלי לחברים לקבוצה".

כשנשאל על יכולתו גם בגיל 39, אמר איבהימוביץ': "אני מרגיש טוב ותמיד אומר לאנשים בגילי שיאמינו בעצמם ושלעולם לא יוותרו. אני מתאמן חזק, זו הפילוסופיה שלי. בגיל 39 הרגשתי שעליי לעשות משהו ולכן חזרתי למילאן – זו לא קבוצה שהייתה בטופ וקיוויתי שאוכל בקדנציה השנייה שלי במועדון לעשות את מה שעשיתי בראשונה. זה האתגר הכי גדול שלי ולקחתי אותו, אבל אמרתי לעצמי 'אעשה זלאטן איברהימוביץ' ואשנה דברים'".

כמובן שחזרה של זלאטן איברהימוביץ' לאימונים וכנראה שגם לסגל אחרי כשלושה שבועות, לוותה גם בציוץ אופייני של החלוץ, שהעלה תמונה שלו ליד עשרות כדורים לצד הכיתוב: "אני והחברים הכי טובים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי