נשאר במשפחה: לאציו סיימה ב-1:1 אצל בנוונטו

פיליפו אינזאגי, סימונה אינזאגי | Ciro de Luca/Soccrates/Getty Images

פיפו אינזאגי פגש לראשונה את אחיו הקטן סימונה במסגרת הסרייה A, אך צמד המאמנים הלכו הביתה עם נקודה אחת. אימובילה כבש ראשון (25) עם שער מרהיב, סקיאטרלה איזן (45) והורחק בסיום (93)

קבוצות: בנבטו לאציו
(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים, כאשר במוקד ניצב הדרבי הגדול של משפחת אינזאגי – פיפו ובנוונטו אירחו את סימונה ולאציו, במשחק שהסתיים ב-1:1. לפני כן, אודינזה וקרוטונה נפרדו ללא שערים.

בנוונטו – לאציו 1:1

לראשונה עבורם בסרייה A, שני האחים נפגשו לקרב ישיר במסגרת הליגה, ונראה שלעובדה הזו היה משקל רב בתוצאת הסיום. על אף היתרון הברור שיש לנשרים מול העולה החדשה, ההתמודדות הייתה שקולה מבחינת מצבי ההבקעה, ונראה שכוכב מילאן לשעבר יצא מהמשחק הרבה יותר מרוצה מאחיו הקטן.

הקרח במשחק נשבר אחרי 25 דקות, כאשר צ'ירו אימובילה הימם את כולם. מלך השערים של הליגה בעונה שעברה וזוכה נעל הזהב הגיע בתזמון מושלם לכדור גובה של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', ובעזרת ניתור נהדר סיפק בעיטת יעף מושלמת לרשת.

לאציו ובנוונטו נפרדו בחלוקת נקודות | Francesco Pecoraro/Getty Images

לצערו של אימובילה, פסקל סקיאטרלה קלקל לו את החגיגות כאשר איזן את התוצאה שניות ספורות לפני הירידה להפסקה. בתוספת הזמן של המשחק סקיאטרלה הורחק בכרטיס אדום ישיר, אך זה לא השפיע על התוצאה והצדדים נפרדו בתיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי