הערכה באיטליה: אטאלנטה תשלח את גומס לאינטר תמורת אריקסן

אלחנדרו פאפו גומס | Danilo Di Giovanni/Getty Images

בעקבות הסכסוך בין הארגנטינאי למאמן גאספריני, ב"קוריירה דלה סרה" נכתב כי הנראזורי נחשבים למועמדים המובילים לקלוט אותו, כאשר הדני יעשה את הדרך ההפוכה. גם מילאן וקבוצות מה-MLS ומקטאר בתמונה

קבוצות: אטאלנטה אינטר
(גודל טקסט)

המתיחות בין כוכב אטאלנטה פאפו גומס למאמן הקבוצה, ג'יאן פיירו גאספריני, הגבירה את הסיכויים שהארגנטינאי יעזוב את המועדון מברגאמו ועל פי דיווח שפורסם אתמול (שלישי) באיטליה, ייתכן שזה יהיה לאחת מהשכנות. מספר מקורות בארץ המגף טענו כי אינטר ומילאן הן המועמדות המובילות לקלוט את גומס, כאשר שחקנה של אינטר, כריסטיאן אריקסן, עשוי לשחק תפקיד מפתח בעסקה.

הקשר ההתקפי זכה להצעות גדולות מקבוצות ב-MLS ובקטאר, אולם באיטליה נכתב כי גומס מעוניין להישאר בסביבה שבה הוא כבר בנה בית עם משפחתו. בזמן שמילאן עוקבת מקרוב אחר התפתחויות, ב"קוריירה דלה סרה" פורסמה הערכה לפיה אינטר פייבוריטית להנחית אצלה את פאפו, כיוון שהיא מסוגלת להציע את אריקסן בתמורה.

בעיתון האיטלקי ציינו שהשניים עשויים להחליף מקומות בעסקת השאלה לשישה חודשים, בתקווה שעד הקיץ יוכלו לגשר על הפערים בינם לבין הקבוצות הנוכחיות שלהם. אריקסן הפך לסוג של שחקן מנודה באינטר ולא זוכה לדקות משחק רבות, בין השאר בעקבות אי ההתאמה שלו למערך 3-5-2 של אנטוניו קונטה. לאור העובדה שגאספריני מבסס את משחק ההתקפה שלו על קשר שיזין את החלוצים, הדני עשוי להשתלב הרבה יותר טוב בשיטה של אטאלנטה.

אריקסן. לא נספר באינטר | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

הפיצוץ בין גומס לגאספריני אירע לפני שבועיים כשהקבוצה מברגאמו שיחקה נגד מיוטילנד. השחקן סירב למלא את הוראות המאמן ובעקבות כך השניים התעמתו בחדר ההלבשה, במהלך הפסקת המחצית, שאחריה גומס לא חזר לשחק והורד לספסל. למרות ששיחק נגד אייאקס במחזור שלאחר מכן, הארגנטינאי לא שותף במשחק נגד פיורנטינה השבוע והודח מההרכב גם לפני המשחק נגד אודינזה, שהיה אמור להיערך בשבוע שעבר ונדחה בשל תנאי מזג האוויר.

בהמשך לעימות עם המאמן, הקשר העלה פוסט לאינסטגרם ובו רמז כי סיום דרכו באטאלנטה מתקרב, והבטיח לאוהדים כי אחרי שיעזוב הם יידעו את כל האמת. אתמול אף התקיימה פגישה בין השחקן למאמן, בנוכחות נשיא המועדון אנטוניו פרקאסי שניסה לגשר, אך למרות שהשיחה עזרה להרגיע את הרוחות, נראה שלא יהיה פשוט לשקם את היחסים בין גומס לגאספריני. חשוב להזכיר כי מדובר בקפטן הקבוצה ובאחד השחקנים שעזר לאטאלנטה להפוך לחברה קבועה בצמרת הליגה האיטלקית ולנציגת הסרייה A בליגת האלופות.

גומס וגאספריני. הסכסוך ייפתר? | Jon Super – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי