חזק בצמרת: 1:3 לרומא על טורינו, שהסתבכה בתחתית

שחקני רומא חוגגים | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

הג'אלורוסי חיברו ניצחון שני ברציפות מול הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום ורחוקים רק ארבע נקודות ממילאן שבפסגה. מחיטריאן, ורטו ופלגריני כבשו, בלוטי צימק. סינגו הורחק בשלב מוקדם

קבוצות: רומא טורינו
(גודל טקסט)

המחזור ה-12 של הליגה האיטלקית הגיע הערב (חמישי) לסיומו, כאשר רומא חיברה ניצחון שני ברציפות וגברה 1:3 על טורינו שנמצאת במצב רע. הג'אלורוסי רשמו משחק עשירי ברציפות ללא הפסד באולימפיקו בליגה, חיברו ניצחון שני ברציפות אחרי ה-1:5 המרשים על בולוניה במחזור הקודם, וכעת הם ממוקמים במקום הרביעי עם 24 נקודות – רק ארבע פחות ממילאן שבפסגה.

מן העבר השני, טורינו רשמה הפסד שלישי ברציפות ונמצאת עמוק בתחתית, במקום ה-19, עם שש נקודות בלבד מתוך 36 אפשריות. הכל הסתבך לה בשלב מוקדם במשחק, כאשר ווילפריד סינגו הורחק כבר בדקה ה-14 לאחר כרטיס צהוב שני.

משם – כבר היה הרבה יותר קל לרומא, שעלתה ל-0:1 בדקה ה-27, כאשר כדור שניתז משחקן הגנה הגיע להנריק מחיטריאן שהמשיך מצוין לרשת. בדקה ה-43 הג'אלורוסי עלו ל-0:2, הפעם מפנדל מדויק של ג'ורדן ורטו. בדקה ה-68 בורחה מיוראל, המושאל מריאל מדריד, סיפק בישול מצוין ללורנצו פלגריני שבבעיטה מבריקה לרשת השמאלית העליונה ולרשת. אנדראה בלוטי רק צימק בדקה ה-73, על אף שטורינו הייתה טובה לקראת הסיום אבל בהחלט צריכה לדאוג.

אדין דז'קו חוגג עם ג'ורדן ורטו | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי