דיווח: סימונה אינזאגי סירב להצעה הראשונה של לאציו

סימונה אינזאגי | Marco Rosi - SS Lazio/Getty Images

בארץ המגף טוענים שישנם פערים כלכליים בין שחקן העבר לבעלים קלאודיו לוטיטו, שנחוש להאריך את ההתקשרות שתסתיים בתום העונה. טקינארדי: "חייבים להגיע איתו להסכם חדש, הוא מאמן פנומנלי"

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) בתקשורת האיטלקית, סימונה אינזאגי דחה את ההצעה הראשונה של קלאודיו לוטיטו לחתום על חוזה חדש בלאציו. עוד נכתב כי שחקן העבר לא קיבל את התנאים שהוצעו לו על ידי הבעלים, שמבחינתו נחוש להאריך בהקדם את ההתקשרות המוצלחת.

לאינזאגי חוזה עד תום העונה הזו בלאציו ולוטיטו לא רוצה להסתכן בהמתנה עד חודשים פברואר ומארס וזאת מתוך חשש שתגיע הצעה מפתה. באיטליה טוענים שהצדדים ייפגשו פעם נוספת בעוד עשרה ימים, אך כאמור קיימים פערים כלכליים שיצטרכו להיסגר על מנת להגיע להסכם.

אינזאגי בן ה-44 זכה עם לאציו בשבעה תארים כשחקן והוביל אותה לשלושה תארים כמאמן, תפקיד בו הוא מחזיק מאז 2016. מעבר לזכיות, האיטלקי הצליח להחזיר המועדון לשלבי הנוק-אאוט של ליגת האלופות לראשונה מזה 20 שנה ובשמינית הגמר מצפה לו באיירן מינכן.

בצל הדיווחים והשמועות על עתידו, אלסיו טקינארדי, שחקן יובנטוס בעבר, התייחס לעתידו של אינזאגי והחמיא ללא הרף למאמן: "לאציו חייבת לחדש את חוזהו, מדובר במאמן פנומנלי. אתה רואה איך השחקנים שלו רצים אליו אחרי שערים ואתה מיד מבין שהם משחקים עבורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי