מטורף: מילאן ניצחה בדקה ה-92 את לאציו ושמרה על הפסגה

הקאן צ'להאנולו, תיאו הרננדס | Massimiliano Ferraro/NurPhoto via Getty Images

הרוסונרי הובילו 0:2, איבדו יתרון בנאיביות, אך ניצחו בצורה הכי דרמטית שיש 2:3 בתוספת הזמן ונותרו ראשונים, שכן אינטר הייתה חולפת על פניהם אחרי שגברה 1:2 על ורונה. נאפולי סחטה תיקו מטורינו, רומא ניצחה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון ההירואי של פיורנטינה על יובנטוס, הערב (רביעי) נמשך המחזור ה-14 בליגה האיטלקית. במוקד, מילאן רשמה 2:3 משוגע על לאציו בתוספת הזמן. בנוסף, אינטר רשמה 1:2 על ורונה, חיברה ניצחון שביעי ברציפות. כמו כן, נאפולי סחטה תיקו מטורינו בתוספת הזמן, רומא ניצחה 2:3 את קליארי ואטאלנטה נפרדה ב-2:2 מבולוניה.

מילאן – לאציו 2:3

מטורף. הרוסונרי ידעו שאינטר ניצחו ושאם הם לא ינצחו – הם יאבדו את הפסגה. הם פתחו בטירוף וכבר בדקה ה-17 היו ב-0:2 אחרי שערים של אנטה רביץ' והקאן צ'להאנולו בפנדל. מאז – הרוסונרי נעלמו וספגו פעמיים כשהם נראים רע. לאציו זכתה בפנדל בדקה ה-28, צי'רו אימובילה בעט, החמיץ, אך לואיס אלברטו המשיך מהריבאונד לרשת וצימק ל-2:1. בדקה ה-59 אימובילה קבע 2:2 אחרי בישול גדול של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'.

לקראת הסיום מילאן התעוררה ולחצה בגדול בדקות האחרונות כדי להשיג ניצחון ולשמור על המקום הראשון, אך יכולת נפלאה של פפה ריינה בין הקשתה עליה. עד שהגיעה הדקה ה-92 וקרן של צ'להאנולו הנפלא מצאה את ראשו של תיאו הרננדס – שנגח לרשת בניצחון שאולי שווה אליפות. סיום מטורף להתמודדות.

אדם מארושיץ', דוידה קלאבריה | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

ורונה – אינטר 2:1

עם מומנטום נהדר מסדרת הניצחונות על קליארי, נאפולי וספציה, אינטר התארחה הערב אצל ורונה למשחק חשוב. אנטוניו קונטה נאלץ להסתדר ללא כריסטיאן אריקסן ואלכסיס סאנצ'ס, ובהתקפה של הכחולים-שחורים פתחו מרטינס ולוקאקו. אחרי 52 דקות ללא שערים, החלוץ הארגנטינאי העלה את האורחים ליתרון עם שער נפלא, ראשון שלו אחרי חודש.

אשרף חכימי שלח כדור ענק לרחבה, מרטינס השתלט ושלח בעיטה מתוזמנת ונהדרת לקורה הפנימית ואל תוך הרשת. 0:1 לאינטר. הנראזורי חגגו יותר מדי, ו-10 דקות לאחר מכן, טעות ענקית של סמיר הנדנוביץ' סידרה לאיבין איליץ' מצב נוח במיוחד לכבוש את שער השוויון. 1:1. הקצב הנהדר נמשך ובדקה ה-69, הרמה נפלאה של מרסלו ברוזוביץ', מצאה את הראש של מילאן שקריניאר, שכבש שער ניצחון יקר 1:2 לאינטר בסיום.

לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

נאפולי – טורינו 1:1

אחרי שני הפסדים רצופים, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו שוב אכזבה אך יצאה עם נקודה בצורה דרמטית אחרי שער שוויון בתוספת הזמן. הבלם ארמנדו איצו דחק מקרוב לרשת בדקה ה-56 מריבאונד לכדור שפגע קודם לכן בקורה והעניק 0:1 לטורינו (משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון), אך בדקה ה-92 הגיע לורנצו אינסינייה וקבע את תוצאת המשחק עם שער שוויון דרמטי.

שחקני טורינו חוגגים | Francesco Pecoraro/Getty Images

רומא – קליארי 2:3

הג'אלורוסי כמעט הסתבכו, אך לבסוף חזרו לנצח אחרי התבוסה מול אטאלנטה ועלו אל המקום השלישי בטבלה. לעומתם, האורחת מהמקום ה-15 סופרת שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. ג'ורדן ורטו העניק יתרון לרומא בדקה ה-11, אך ז'ואאו פדרו השווה בדקה ה-59 ל-1:1 עם סיומת טובה מתוך הרחבה. לקראת הסיום המארחת התעוררה, ואדין דז'קו קבע 1:2 בדקה ה-71 שגלגל לרשת בקלות מול שער חשוף. ג'אנלוקה מנצ'יני חתם עם השלישי שש דקות לאחר מכן, ז'ואאו פדרו השלים צמד בפנדל מדויק בדקה ה-90 וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני רומא חוגגים | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

בולוניה – אטאלנטה 2:2
סמפדוריה – ססואולו 3:2
ספציה – גנואה 2:1
אודינזה – בנבנטו 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי