מכה למילאן: זלאטן צפוי להחמיץ את המשחק נגד יובנטוס

זלאטן איברהימוביץ' , כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

המוליכה תפגוש את האלופה הנצחית בעוד שבוע, ולפי "סקיי ספורט איטליה" החלוץ שנעדר מששת המשחקים האחרונים טרם החלים ובקבוצה לא ירצו לסכנו. מחר יערוך בדיקות. בקרוב ייפגש עם ההנהלה כדי לדון בהארכת חוזהו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן חווה העונה רנסנס של ממש, הקבוצה היחידה שטרם הפסידה העונה בליגה, וסיימה כאלופת החורף של עונת 2020/21 בסרייה א'. ביום ראשון הרוסונרי ייארחו את בנוונטו וכעבור שלושה ימים מחכה להם משחק ענק נגד האלופה הנצחית יובנטוס, עוד מבחן בדרך עבור סטפאנו פיולי. אלא שהרוסונרי קיבלו חדשות רעות: לפי "סקיי ספורט איטליה", זלאטן איברהימוביץ' צפוי להחמיץ את המשחק.

השבדי בן ה-39 יעבור מחר בדיקות כדי לאבחן את מצבו ונראה כי בקבוצה יעדיפו שלא לסכנו, על אף המוטיבצייה הרבה שלו והוא יחזור לשחק רק נגד קליארי ב-18 בינואר. זלאטן שבילה את חופשת חג המולד במולדתו, התקשה לחזור משבדיה ולא הגיע לאימון.

זלאטן סיים את 2020 עם 22 שערים במדי מילאן ב-30 הופעות והעונה כבש 11 שערים בעשרה משחקים בכל המסגרות (792 דקות בלבד). בליגה מאזנו מרשים אפילו יותר: עשרה שערים בשישה משחקים. חשיבותו בקבוצה ניכרת על המגרש ומחוצה לו ובראיון באיטליה אמר לאחרונה: "יש לי 25 ילדים לדאוג להם (שחקני מילאן). שיחקתי בהרבה קבוצות ואני מכבד את כולן אך במילאן הרגשתי הכי בבית".

לפי "טוטוספורט", השבדי ייפגש בקרוב עם הנהלת מילאן כדי לדון בהארכת חוזהו שמסתיים בתום העונה הנוכחית. המועדון מנסה למצוא פתרון כדי להשאירו.

זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Francesco Pecoraro/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי