דווקא עכשיו? אינטר הפסידה לסמפדוריה, ספציה הדהימה את נאפולי

אלכסיס סאנצ'יס ולאוטרו מרטינס מאוכזבים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הנראזורי נכנעו 2:1 ונעצרו אחרי 8 ניצחונות רצופים דווקא ערב המשחק בין מילאן ויובנטוס. חניכיו של גאטוסו הפסידו 2:1 לקבוצת התחתית. 1:3 קל לרומא על קרוטונה אטאלנטה הביסה את פארמה 0:3

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נערך כולו הערב (רביעי). במוקד, כמובן, המשחק בסן סירו בין המוליכה מילאן (ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע) לבין יובנטוס, האלופה בתשע השנים האחרונות (21:45) וכריסטיאנו רונאלדו מלך שערי הליגה. אינטר הייתה יכולה להעפיל לפסגה אך רשמה הפסד מתסכל 2:1 לסמפדוריה. נאפולי אכזבה בגדול עם הפסד 2:1 לספציה. רומא ניצחה ללא קושי את קרוטונה (1:3), גם לאציו (0:2) ואטאלנטה (0:3) השיגו שלוש נקודות.

סמפדוריה – אינטר 1:2

הנראזורי שניצחו בכל שמונת משחקי הליגה האחרונים כולל 2:6 על קרוטונה במחזור האחרון, רצו לטפס לפסגה לפני קרב הענקים בסן סירו אך פישלו ובגדול. רומלו לוקאקו שהיה בספק למשחק בשל פגיעה קלה, נותר על הספסל ובמקומו עלה אלכסיס סאנצ'ס. החלוץ הצ'יליאני לא ירצה לזכור את המשחק הזה. הוא היה יכול לכבוש בדקה ה-12 כשאינטר קיבלה פנדל אך אמיל אודרו עצר את הכדור הלא מספיק טוב שלו. אשלי יאנג עט על הריבאונד אבל בעט למשקוף.

המשחק היה משוגע. כעבור שלוש דקות. לורנצו טונלי נגח למשקוף של סמיר הנדנוביץ'. כעבור דקה לאוטרו מרטינס נגע ביד, השופט הצביע על הנקודה הלבנה אך תיקן מיד לבעיטה חופשית שכן החלוץ היה מחוץ לרחבה. בדקה ה-23 ניקולו בארלה נגע ביד בטיפשות. האקס אנטוניו קאנדרבה בעט למרכז השער הכניע את הנדנוביץ' בדרך ל-0:1 לקבוצה של קלאודיו ראניירי. זה היה השער ה-20 אותו אינטר סופגת העונה.

אלכסיס סאנצ'ס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images
אנטוניו קונטה | 2021 Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

קייטה באלדה כבש את השער השני בדקה ה-38 כשאינטר משלמת מחיר על ההגנה הרעה שלה. החתום על הבישול: מייקל דמסגור בפריצה נפלאה. אינטר שלחה את כולם קדימה וכמעט שילמה מחיר בדקה ה-54 אבל הנדנוביץ' רשם הצלה יפה ומנע שער שלישי.

בדקה ה-62 לוקאקו עלה מהספסל במקום רוברטו גאגליארדיני בתקווה להציל את הנראזורי. אלכסיס ירד לקישור במגמה התקפית ברורה. בדקה ה-65 סטפן דה פרי צימק בנגיחה לאחר בישול של מרסלו ברוזוביץ'. עשרים דקות לסיום גם כריסטיאן אריקסן נכנס למערכה והחליף את אלכסיס אך זה לא עזר, והיה זה הפסד ראשון של אינטר מזה 11 משחקים והשני העונה בסך הכל. המשחקים הבאים של אינטר הם באולימפיקו נגד רומא ובהמשך נגד האלופה יובנטוס.

שחקני סמפדוריה חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

נאפולי – ספציה 2:1

איזו אכזבה לחניכיו של ג'נארו גאטוסו, שהפסידו ליריבה מהתחתית שלא ניצחה שמונה משחקים עד הערב ובשלושה האחרונים אף הפסידה. בכך, ספציה עלתה אל מעל הקו האדום אל המקום ה-16. מנגד, הנפוליטנים המשיכו בחוסר היציבות. אנדראה פטאנייה דווקא העניק יתרון למארחת בדקה ה-58, חמש דקות אחרי שנכנס כמחליף, אך אמבלה אנזולה קבע 1:1 בפנדל מדויק עשר דקות לאחר מכן. ארדיאן איסמעילי הורחק אצל ספציה בדקה ה-77 אחרי שספג צהוב שני, אך זה לא עצר את הקבוצה הקטנה מלכבוש שער ניצחון, אותו תומאסו פוגבה הצעיר, אשר מושאל ממילאן למועדון.

לורנצו אינסינייה מאוכזב | Francesco Pecoraro/Getty Images

אטאלנטה – פארמה 0:3

לואיס מוריאל הבקיע בקלילות (16) מול השוער אחרי מסירת עומק נפלאה של יוסיפ איליצ'יץ' שפיצחה את כל ההגנה של פארמה. לחלוץ הקולומביאני היה זה שער תשיעי העונה בליגה. דובאן ספאטה שהחליף את אותו מוריאל, הכפיל את היתרון בבעיטה בין רגליו של השוער. ליריבה שהגיעה למשחק בכושר רע – פשוט לא היה סיכוי. רובין גוסנס כבש את השלישי בדקה ה-61. בששת המשחקים האחרונים כבשה הקבוצה של ג'יאן פייר גספריני לא פחות מ-18 שערים.

יוסיפ איליצ'יץ' חוגג עם לואיס מוריאל | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

קרוטונה – רומא 3:1

הג'ילארוסי נראו נהדר בדרך לניצחון שלישי ברציפות והכריעו את המשחק אחרי קצת יותר מחצי שעה. אדין דז'קו סופסל והקבוצה לא התקשתה גם בלעדיו. בורחה מאיורל כבש בדקה השמינית ובדקה ה-21 החלוץ השלים צמד בבעיטה אדירה לחיבורים, אולי שער המחזור. החלוץ המשיך להתעלל במארחת וסחט פנדל בדקה ה-34, הנריך מחיטריאן, אחד המצטיינים העונה בסרייה א', כבש בקלילות והעלה את הג'ילארוסי ליתרון משולש. ולדימיר גולמיץ השאיר את המשחק בחיים בדקה ה-71 וצימק לזכות המארחת.

בורחה מאיורל חוגג עם שחקני רומא | Maurizio Lagana/Getty Images

לאציו – פיורנטינה 1:2

הקבוצה של סימונה אינזאגי חזרה לנצח אחרי נקודה משש האחרונות. פליפה קאיסדו הכריע את המשחק כבר בדקה השישית. צ'ירו אימובילה, שהבקיע בכל ארבעת המחזורים הקודמים, רצה להמשיך את הריצה המרשימה שלו וכבש שער נוסף בדקה ה-26 אחרי בישול גדול של לואיס אלברטו. השער נפסל בצדק בגלל. אימובילה התעקש ובדקה ה-75 בעט חזק מתוך הרחבה בדרך ל-0:2, שערו ה-11 העונה בליגה. שתי דקות לסיום אינזאגי נכנס ללחץ כאשר דושאן ולאחוביץ' הבקיע מן הנקודה הלבנה חרי שהוכשל ברחבה.

צ'ירו אימובילה, פרנק ריברי | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

ססואולו – גנואה 1:2

 הקבוצה של רוברטו דה זרבי התאוששה היטב מהתבוסה נגד אטאלנטה במחזור הקודם ולפחות זמנית טיפסה למקום הרביעי. החלוץ ז'רמי בוגה כבש את שערו השני העונה בדקה ה-52 ובישל את שער הניצחון לג'אקומו רספדורי שבע דקות לסיום. אלדור שומורודוב השווה זמנית בדקה ה-64.

תוצאות נוספות: קליארי – בנבנטו 2:1, טורינו – ורונה 1:1, בולוניה – אודינזה 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי