פיולי במסר אופטימי: "מאמין שנתחזק בינואר, זלאטן רוצה להמשיך"

זלאטן איברהימוביץ' | Emilio Andreoli/Getty Images

לאחר ההפסד ליובנטוס, מאמן מילאן חושב על חלון ההעברות שנפתח ומדבר על עתידם של איברהימוביץ', דונארומה וצ'להאנולו שמסיימים חוזה בתום העונה. וגם: לקראת המשחק מול טורינו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית נפתחה מחדש ביום רביעי האחרון, כאשר יובנטוס, אלופת תשע השנים האחרונות, הגיעה לסן סירו במילאנו וחזרה משם עם 1:3 גדול על המוליכה, קיזזה את הפער מהספגה לשבע נקודות ולזכותה עוד משחק חסר נגד נאפולי. במילאן, שעדיין חסרה את זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, יצטרכו להתאושש מהפסד הבכורה העונה ולעבור מחר בשלום את משחק הבית נגד היריבה העירונית של יובנטוס, טורינו.

מכיוון שיובנטוס ואינטר לא ישחקו במסגרת המחזור ה-17 בסרייה A רק ביום ראשון, המשחק מחר בין מילאן לטורינו (21:45) יאפשר לרוסונרי לפתוח זמנית פער של ארבע נקודות מאינטר והחזרת הפער מיובנטוס ל-10 נקודות – ועל פי המאמן סטפנו פיולי, הקבוצה בהחלט מצפה להתחזק בחודש הקרוב.

"היחסים בין הצוות הטכני להנהלה מעולים ואני חושב שאנחנו נעשה משהו (בחלון ההעברות של ינואר)", אמר פיולי לקראת המשחק, "אנחנו לא ממהרים לפעול, אבל אם תהיה אפשרות טובה אז בהחלט קיים סיכוי".

פיולי. מקווה להתחזק בינואר | Filippo MONTEFORTE / AFP) (Photo by FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

במקביל, פיולי נשאל על חוזיהם המסתיימים בעוד חצי שנה של זלאטן איברהימוביץ', הקאן צ'להאנולו וג'אנלואיג'י דונארומה ואמר: "מאמין שההנהלה תצליח להאריך את חוזיהם ואני ממתין להתפתחויות. מה שחשוב הוא ששני הצדים מעוניינים להמשיך יחד".

לקראת המשחק נגד טורינו, המדורגת 17 שניצחה העונה פעמיים בלבד, אולם סופרת כבר ארבעה משחקים ללא הפסד והפעם הקודמת שניצחה הייתה במשחק החוץ האחרון שלה לפני חמישה ימים ב-0:3 בחוץ על פארמה, אמר פיולי: "התמודדנו עם ההפסד ליובנטוס כמו שאנחנו מתמודדים עם ניצחונות. לא היה צורך להרים את השחקנים בגלל הפסד אחד – הפסדנו במשחק הוגן ואנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא. אני לא חושב שזלאטן יהיה כשיר למפגש, אבל הפצועים שלנו יחזרו בקרוב וגם בלעדיהם יש לנו את היכולת לנצח, עם כל הכבוד ליריבה שיש לה מוטיבציה גבוהה – אבל גם לנו".

רק נזכיר כי את טורינו מאמן מרקו ג'יאמפאולו, מי שפוטר על ידי מילאן באוקטובר 2019 וזה יהיה המפגש הראשון שלו נגד הרוסונרי.

"ליריבה יש מוטיבציה גבוהה – גם לנו". שחקני מילאן נגד יובה | Stefano Guidi/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי