שוב מנצחת: 0:2 למילאן על טורינו, זלאטן חזר לשחק

רפאל לאאו חוגג | Emilio Andreoli/Getty Images

לאחר שרשמו את ההפסד הראשון שלהם העונה ונכנעו ליובנטוס, הרוסונרי צברו שלוש נקודות והגדילו זמנית את ההפרש מאינטר לארבע. לאאו וקסי כבשו, השבדי שב מהפציעה. 1:4 לאטאלנטה על בנבנטו, שער ובישול לאיליצ'יץ'

קבוצות: אטאלנטה מילאן
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם שלושה משחקים. במוקד, מילאן התאוששה מההפסד ליובנטוס וחזרה למסלול הניצחונות, כאשר גברה 0:2 על טורינו. מוקדם יותר, אטאלנטה המשיכה במומנטום החיובי כשהביסה את בנבנטו בחוץ. בנוסף, גנואה גברה על בולוניה.

מילאן – טורינו 0:2

הרוסונרי ספגו את הפסד הראשון העונה במחזור הקודם, וזה קרה מול השליטה הבלתי מעורערת של הליגה האיטלקית – יובנטוס. היום, מול היריבה העירונית של הגברת הזקנה, הם הצליחו להתאושש, לחזור למסלול הניצחונות ולהגדיל זמנית את הפער בפסגה לארבע נקודות מאינטר השנייה. מנגד, טורינו נמצאת עמוק בתחתית, במקום ה-19.

בדקה ה-25 מילאן עלתה ל-0:1 בתום התקפה פנטסטית. תיאו הרננדס האדיר סיפק פריצה נהדרת בכנף השמאלית ומצא את ברהים דיאס. המושאל מריאל מדריד העביר כדור לרפאל לאאו, שנותר לבדו במצב של אחד על אחד מול השוער, והחלוץ הפורטוגלי הלוהט לא התבלבל וסיים עם כדור ברשת. בדקה ה-36 זה כבר היה 0:2. דיאס הנפלא הוכשל ברחבה על ידי אנדראה בלוטי והשופט שרק לפנדל אחרי התערבות של מערכת ה-VAR. פרנק קסי ניגש לנקודה הלבנה, בעט לרשת והכפיל את היתרון.

זלאטן איברהימוביץ', שלא שיחק מאז סוף חודש נובמבר, עלה כמחליף בדקה ה-85 במקום לאאו. אלו ללא ספק חדשות נהדרות עבור מילאן, שכן החלוץ בן ה-39 סיפק במשחקיו העונה מספרים מדהימים, ובשש הופעות ליגה בלבד (לא כולל המשחק הערב) כבש לא פחות מעשרה שערים.

פרנק קסי חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

בנבנטו – אטאלנטה 4:1

הקבוצה מברגאמו חיברה ניצחון ליגה שלישי רצוף ולא הפסידה באף אחד משבעת המחזורים האחרונים, כשהיא ממשיכה לכבוש בצרורות ושומרת על המקום החמישי בטבלה, זאת לפני שהרביעית והשישית – יובנטוס וססואולו, יתמודדו מחר זו מול זו. המארחת, שהגיעה בתקופה טובה עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, נותרה במקום ה-10.

יוסיפ איליצ'יץ' כבש את הראשון לזכות אטאלנטה בדקה ה-30, לאחר שכדרר בין שני שחקנים ובעט מדויק לפינה הקרובה. בדקה ה-50, מהלך קבוצתי יפה הסתיים בהגבהה מדויקת של ג'וזפה די סריו, אליה התחבר מרקו סאו כשגלש קדימה ודחק פנימה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-70, רפאל טולוי ניצל הדיפה רעה של לורנצו מונטיפו כדי להחזיר לאורחת את היתרון ותוך דקה בלבד, דובאן ספאטה הוסיף את השלישי כשחתם התקפה מתפרצת בסיומת מהאוויר אל הרשת, אחרי הגבהה טובה של איליצ'יץ' מצד ימין. לואיס מוריאל כבש את השער האחרון בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה.

שחקני אטאלנטה חוגגים | Francesco Pecoraro/Getty Images

תוצאות נוספות

גנואה – בולוניה 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי