פיולי: "מקווים שזלאטן יחזור לכושר מהר". במילאן מצאו עוד מנהיג

שחקני מילאן חוגגים | Jonathan Moscrop/Getty Images

המאמן מרוצה מהתגובה לאחר ההפסד ליובה: "ציפיתי לזה. המחצית הראשונה הייתה פנטסטית". קסייה זכה לשבחים: "הוא שחקן שלם שנחוץ לנו מאוד, יש לו הכל". הרוסונרי שברו שיא בן 70 שנה, החלוץ יפתח בהרכב בגביע?

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אם מישהו הטיל ספק במילאן לאחר שנכנעה 2:0 ליובנטוס – אתמול (שבת) הגיעה התשובה עם ניצחון 0:2 על טורינו שהביא לפער זמני של ארבע נקודות מהשנייה אינטר. הרוסונרי הפגינו כוח על אף הרכב החסר, וההתקפה עובדת. מילאן כבשה לפחות שני שערים ב-16 מ-17 משחקיה העונה ואף קבוצה לא עשתה זאת כל כך הרבה פעמים בחצי העונה הראשון מאז אינטר ב-1950/51. את השער השני כבשנו בזכות פנדל שהיה ה-20 שנשרק לטובתם מאז תחילת העונה שעברה כאשר רק לאציו (22) זכתה ליותר פנדלים.

בשורות טובות הגיעו מכיוונו של זלאטן איברהימוביץ' שלאחר היעדרות בת 48 ימים עלה מהספסל לדקות ספורות. באיטליה נכתב על "ההצגה של השבדי" שדרבן את חבריו, התלוצץ עם אנשי הספסל ועשה חימום כפי שרק הוא מסוגל. הוא העביר את הרגל שלו באלסטיות מדהימה מעל ראשו של מאמן הכושר. סטפאנו פיולי אמר עליו: "ידענו שאם יעבור את מבחן הכשירות באימון הוא יהיה מוכן לחלק קטן מהמשחק. פציעת השריר מאחוריו. נראה מה יקרה לגבי הגביע האיטלקי. זלאטן הוא ייחודי, אנו מקווים שיהיה בכושר מלא במהירות האפשרית".

המשחק: "אני בכלל לא מופתע מההופעה הזו. אני מכיר את השחקנים היטב וציפיתי שהם יידעו להגיב אחרי ההפסד. המחצית הראשונה הייתה מצוינת ואיכותית ואילו לאחר מכן נכנסנו ללחץ מול קבוצה איכותית". המאמן פרגן לפרנק קסייה: "הוא שחקן שלם. הוא נותן לנו פיזיות, אנרגיה, איכות, פעיל במשחק ההגנה וגם דוחף קדימה. יש לו את המנטאליות החיובית לנצח בכל משחק. הוא הראשון לעזוב לחבריו לקבוצה או להרגיע. זו קבוצה צעירה שזקוקה לדברים האלה ולכן קסי לא יסולא בפז".

מה שמטריד את פיולי כרגע הוא הסגל הקצר העומד לרשותו. אנטה רביץ' למשל נעדר בשל פציעה. איסמעל בנאסר עדיין לא חזר וסנדרו טונאלי נפצע אתמול. הקאן צ'לאנולו שיחק יותר מהצפוי בשל העובדה שברהים דיאס שבישל את השער הראשון – היה צריך להתחלף. "נצטרך לראות מה לגבי הפצועים ונקווה שמדובר בהעדרות קצרה מאוד", אמר. עוד הוסיף: "מאכזב אותי שנאבד את ליאו במשחק הבא, הצהוב הזה הפתיע אותי. זה לא היה הוגן. הוא משתפר בריכוז, ביכולת. הוא צעיר שלומד. אני חושב שהוא יכול לשחק כחלוץ שני ואנחנו עובדים על זה שיוכל לשחק במספר עמדות". כשנשאל על המשחק הערב ענה: "רומא נגד אינטר? אני אראה בוודאות בטלוויזיה כי זה משחק נפלא, לא בגלל הטבלה. אני אוהב ספורט".

רפאל ליאו שכבש את שער הליגה החמישי שלו העונה: "נתנו את התגובה הנכונה אחרי שהפסדנו ליריבה איכותית כמו יובנטוס. זה היה משחק חשוב. רצינו להישאר בפסגה. המנטליות שלנו היא תמיד לצאת לכר הדשא כדי לנצח. עשינו את החובה שלנו ולא משנה מה יקרה במשחקים של הקבוצות האחרות". ברמה האישית אמר: "אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה בכיבוש שערים, אבל הכי חשוב שניצחנו. אני קרוב יותר לשער כי אני משחק כחלוץ. אני שמח גם לבשל וזה בכלל לא חשוב היכן אני משחק".

באיטליה פרגנו: "המוליכה חוזרת למסלול, איברה חזר", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", לצד הדיבורים על כך שמילאן נהנתה מה-VAR בזכות פנדל די מפוקפק. "מילאן מגיבה היטב על אף הפציעות הרבות ונהנית מחזרתו של זלאטן", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "מילאן מתפרעת, פיולי חוזר להצליח", פרגנו ב"טוטוספורט". דיאס, המושאל מריאל, קיבל את הציון הגבוה – 7.

MILAN, ITALY – JANUARY 09: Stefano Pioli head coach of AC Milan gestures during the Serie A match between AC Milan and Torino FC at Stadio Giuseppe Meazza on January 09, 2021 in Milan, Italy. Sporting stadiums around Italy remain under strict restrictions due to the Coronavirus Pandemic as Government social distancing laws prohibit fans inside venues resulting in games being played behind closed doors. (Photo by Alessandro Sabattini/Getty Images) | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי