2:2 בין רומא לאינטר, רונאלדו כבש ב-1:3 של יובה על ססואולו

שחקני יובנטוס חוגגים | Giorgio Perottino/Getty Images

משחק הצמרת הסתיים בשוויון ומילאן הגדילה את היתרון בפסגה לשלוש נקודות. פלגריני כבש ראשון בדקה, שקריניאר וחכימי הפכו ומנצ'יני קבע שוויון. הפורטוגלי, רמאזי ודנילו חגגו נגד הירוקים, דיבאלה נפצע

קבוצות: רומא אינטר
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 נמשך וכבר במשחק הראשון של היום (ראשון) זכינו לקרב צמרת שסיפק את הסחורה ובגדול: אינטר התארחה באולימפיקו ברומא ונקלעה לפיגור מוקדם מול המדורגת שלישית, הפכה עם שני שערים תוך שבע דקות במחצית השנייה ולא עמדה בלחץ הכבד שהפעילה המארחת בדקות הסיום והשתיים נפרדו ב-2:2 שמסייע בעיקר למוליכה מילאן. מאוחר יותר נאפולי השיגה 1:2 דרמטי על פארמה ולאציו גברה 0:2 על פארמה. את הערב נעלה יובנטוס שהשיגה 1:3 על ססואולו.

רומא – אינטר 2:2

תשעים דקות נפלאות הוציאו את משחקי היום בארץ המגף וסיומן המנצחת הגדולה היא מילאן. אינטר שבמקום השני התארחה ברומא אצל המדורגת שלישית בטבלה ובמשחק קצבי ורווי מצבים, הן נפרדו ב-2:2 שמשמעותו שהרוסונרי עם יתרון שלוש נקודות בפסגה על אינטר ומרחק שש מרומא.

עוד לפני שריקת הפתיחה הציפיות מהמשחק היו גבוהות והמארחת העלתה את רף הציפיות כבר אחרי 17 דקות, אז אדין דז'קו מסר כדור רוחב, הנריק מחיטריאן שחוזר לחיים בבירת איטליה הסיט את הכדור ובישל ללורנצו פלגריני את השער הראשון.

שחקני רומא חוגגים | Paolo Bruno/Getty Images

דווקא מאותו רגע הייתה זו אינטר שהשתלטה על המשחק. אשרף חכימי החל לשרוף את האגף, המאמן אנטוניו קונטה גם העלה את אשלי יאנג במקום מתאו דרמיאן שנפצע והנראזורי לחצו יותר ויותר ואף מצאו את הרשת בדקה ה-39, אלא שלאוטרו מרטינס נתפס בעמדת נבדל ובמחצית התוצאה הייתה 0:1 לרומא.

הלחץ המאסיבי של אינטר נמשך בפתיחת המחצית השנייה והיא השלימה מהפך תוך שבע דקות: בדקה -56 קרן של מריו ברוזוביץ' מצד שמאל נחתה על ראשו של הבלם מילאן שקריניאר שאיזן ל-1:1, בדקה ה-63 היה זה חכימי שבבעיטה אדירה מכ-15 מטר שלח את הכדור למשקוף ולרשת ואינטר סיפקה הוכחה נוספת לכך שהיא בהחלט יכולה לעשות השנה צעד נוסף ולהתחרות על האליפות עד הסוף.

דווקא אחרי שהמהפך הושלם, הקבוצה של אנטוניו קונטה התבצרה ואילו רומא שחזרה את הפתיחה המוצלחת שלה למשחק, הפעילה מכבש לחצים אדיר על שערו של סמיר הנדנוביץ' ובדקה ה-86 גם השיגה שוויון מוצדק שקבע חלוקת נקודות, כאשר הרמה של גונסלו וילאר מאגף ימין נחתה על ראשו של ג'אנלוקה מנצ'יני שחתום על ה-2:2 בסיום.

שקריניאר חוגג. פספוס גדול לנראזורי | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

יובנטוס – ססואולו 1:3

במחצית הראשונה לא היו שערים, אבל יובנטוס איבדה שני שחקנים חשובים בגלל פציעות. ווסטון מקני פינה את מקומו והוחלף על ארון ראמזי בדקה ה-19 ושלוש דקות לפני המחצית זה היה פאולו דיבאלה שירד לספסל. אך גם ססואולו חטפה מכה קשה לא פחות בעקבות כרטיס אדום של פדרו אוביאנג.

יובנטוס ניצלה את היתרון המספרי וכבשה את שער היתרון בדקה ה-51 עם פצצה אדירה של המגן הברזילאי דנילו. החבורה של רוברטו דה זרבי לא נבהלה לא מהפיגור המספרי ולא על לוח התוצאות ומצאה את השוויון בדקה ה-59 ממהלך שהחל אצל חאמד טראורה והסתיים השתלטות וסיום נפלאה של גרגואר דפרל. האלופה חיפשה שוב את היתרון, אותו מצאה בדקה ה-80 – ג'יאנלוקה פראבוטה מצא בקרוס שטוח את ראמזי המחליף שגלגל מקרוב ובתוספת הזמן כריסטיאנו רונאלדו סגר עניין עם שערו ה-15 בליגה. בזכות הניצחון האלופה עלתה למקום הרביעי ורחוקה שבע נקודות ממילאן המוליכה. ססואולו ממשיכה לאבד גובה וירדה למקום השביעי.

דנילו, לאונרדו בונוצ'י | Valerio Pennicino/Getty Images

פארמה – לאציו 2:0

הקבוצה מבירת איטליה ממשיכה להתקרב לטופ 4 בעזרת ניצחון חוץ על חשבונה של הלפני האחרונה בטבלה, שמצידה רושמת הפסד חמישי ברציפות. אחרי מחצית מאופסת לואיס אלברטו העלה את לאציו ליתרון בדקה ה-55 בזכות בעיטה מדויקת מקצה הרחבה לאחר בישול של מנואל לצארי, פליפה קייסדו סגר את הסיפור בדקה ה-67 מבישול של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'.

לואיס אלברטו, פליפה קאייסדו | Marco Rosi/Getty Images

אודינזה – נאפולי 2:1

חרף תקופה מאכזבת בה ניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים, נאפולי ידעה שניצחון על אודינזה יעלה אותה באופן זמני למקום החמישי והצליחה לעשות זאת בקושי רב. לורנצו אינסיניה כבר ראשון לזכות התכולים מהנקודה הלבנה בדקה ה-15, קווין לסאניה הגיב עם שוויון בחלוף 12 דקות, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לנאפולי. טימו בקאיוקו עלה לכדור קרן ונגח את ה-1:2 הכל כך חשוב של הקבוצה של ג'נארו גאטוסו בדקה ה-90. אודינזה שאירחה את המשחק נותרה במקום ה-13.

לורנצו אינסינייה | Alessandro Sabattini/Getty Images

פיורנטינה – קליארי 0:1

במשחק תחתית שהפגיש בין המדורגות 14 ו-15, הסגולים מפירנצה ניצחו 0:1 יקר משער של דושאן ולאחוביץ' בדקה ה-72 ובזכותו הם הגדילו את הפער ביניהן לארבע נקודות ולמעשה זינקו עד למקום ה-12 בטבלה, כשבמאזנם 18 נקודות מ-17 משחקים ופער של שש נקודות מהקו האדום. ז'ואאו פדרו הברזילאי יכול היה בכלל להעלות את האורחת ליתרון יקר, אך החמיץ פנדל בדקה ה-37 וקבוצתו נחלה הפסד רביעי ברציפות והיא כבר שמונה מחזורים ללא ניצחון. פיורנטינה, שב-11 המשחקים האחרונים ניצחה רק את יובנטוס, השיגה ניצחון יקר ותקווה שלא לשוב לסורה כשתתארח אצל נאפולי בעוד שבוע.

שחקני פיורנטינה | Gabriele Maltinti/Getty Images

תוצאה נוספת: ורונה – קרוטונה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי