זלאטן צפוי לפתוח על הספסל נגד טורינו, קסייה: "הגביע חשוב מאוד"

זלאטן איברהימוביץ' | Jonathan Moscrop/Getty Images

שלושה ימים אחרי שגברה עליה בליגה, מילאן תנסה להעפיל לרבע הגמר נגד אותה היריבה בשלישי (21:45, ספורט4). החלוץ ימתין על הספסל. דיאס: "הוא עושה את ההבדל ומוציא מאיתנו את המיטב". אשתקד זה נגמר בדרמה ענקית

קבוצות: מילאן טורינו
(גודל טקסט)

רק לפני יומיים הם נפגשו במסגרת הליגה ומילאן ניצחה 0:2 ומחר (שלישי) שוב בסן סירו, הרוסונרי יארחו את טורינו במסגרת 1/8 גמר הגביע האיטלקי (21:45, שידור ישיר בספורט4). עבור מילאן יהיה זה המשחק הראשון העונה במפעל (כל שמונה הראשונות מאשתקד הצטרפו רק בסיבוב הזה) והרוסונרי ישמחו לזכות בתואר אותו החמיצו מאז עונת 2002/03. אשתקד, לדוגמא, הודחה מילאן על ידי יובנטוס בשלב חצאי הגמר.

כל העיניים נשואות אל עבר זלאטן איברהימוביץ' שעלה כמחליף לדקות ספורות בשבת לאחר ששב מפציעה בת 48 ימים. החלוץ השבדי עתיד לפתוח שוב על הספסל לפי הדיווחים בתקשורת האיטלקית, כאשר רפאל ליאו ימשיך בחוד. אנטה רביץ', נזכיר, יחמיץ גם את המשחק הזה שכן אובחן כחולה קורונה. איסמעאל בנאסר ימשיך להעדר בשל פציעה. סנדרו טונאלי וברהים דיאס בספק למשחק. הקאן צ'להאנולו שהיה אמור להשתלב כמחליף כמו במשחק הליגה האחרון, עשוי לפתוח בהרכב לאור הסגל החסר וחשיבות המשחק.

דיאס, שבישל את השער הראשון בשבת, מכוון גבוה: "סקודטו? אנחנו מילאן והשם הזה מספיק כדי להבין שאנחנו תמיד רוצים לנצח. עלינו להמשיך משחק אחר משחק, אנחנו בפסגת הטבלה ורוצים להמשיך ככה. אנחנו קבוצה מאוחדת שמאמינה שהיא יכולה לעשות דברים גדולים. אנחנו יכולים לחלום".

ברהים דיאס | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

על זלאטן: "הוא עושה את ההבדל, הוא גורם לנו לחוויה גדולה. הוא חוזר לשחק וזה חיזוק משמעותי. המנטליות שלו מנצחת. הוא מכריח אותנו תמיד לתת את המיטב". הקשר בן ה-21 שכלל לא נספר על ידי זינדין זידאן במשך השנה וחצי בריאל מדריד, תרם העונה כבר ארבעה שערים ושלושה בישולים.

הקשר פרנק קסייה התלוצץ: "אני שמח שאיברה נתן לי הזדמנות לבעוט את הפנדלים וכעת הוא יכול לחזור לבעוט. לפעמים צריך זקוק מאוד לשערים". עוד אמר: "הייתי במועדון זמן רב ואני מרגיש מנהיג. אנחנו מאמינים שנוכל לזכות בתואר. המטרה היא להעפיל לליגת האלופות אף גם הגביע חשוב מאוד".

אנדראה בלוטי | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

טורינו מדורגת מתחת לקו האדום (במקום ה-18) עם שני ניצחונות ליגה בלבד העונה. הגביע יכול להוות עבורה הפוגה ממאבקי התחתית הקשים. בשנה שעברה היא פגשה את הרוסונרי בשלב רבע הגמר והצליחה לכפות הארכה עד שהפסידה 4:2 כשרק שער של צ'להאנולו בדקה ה-91 הציל את מילאן. מרקו ג'יאמפאולו, מאמן טורינו, ישמח לנקום באקסית ממנה פוטר באוקטובר 2019 אחרי שבעה משחקים בלבד. הוא יגיע למשחק עם סגל מלא בקבוצתו הנוכחית יהיה זה משחקו ה-20 על הקווים. אנדראה בלוטי שכבש העונה תשעה שערי ליגה, יהווה את האיום העיקרי.

צפו בדרמה מהעונה שעברה:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי