פדרו כשיר ללאציו, אינזאגי: "כולם יודעים מה מייצג הדרבי של רומא"

פדרו | Franco Romano/NurPhoto via Getty Images

הכוכב הספרדי יחזור לסגל של הג'לארוסי לקראת המשחק הטעון נגד היריבה העירונית. פונסקה: "זה לא יתרון עבורנו שאין קהל". מאמן לאציו: "שתי הקבוצות ייקחו סיכונים על המגרש". לוליץ' יחזור אחרי 11 חודשים

קבוצות: לאציו רומא
(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית חווה בימים אלו את אחת העונות המסקרנות והצמודות שלה בשנים האחרונות, כאש יובנטוס האלופה מדורגת רק במקום הרביעי באמצע העונה, כשמקום אחד מעליה נמצאת רומא.

הג'לארוסי הראו הרבה אופי במחזור האחרון כאשר סיימו ב-2:2 נגד אינטר באולימפיקו, ומחר (שישי) צפוי להם משחק לא פחות טעון בעיר הבירה, כאשר הם יתמודדו נגד לאציו ב"דרבי דלה קאפיטלה" המפורסם של איטליה.

לקראת המשחק, מאמנה של רומא פאולו פונסקה אישר: "פדרו יהיה כשיר למשחק מחר, שכולנו יודעים כמה הוא חשוב למועדון. אני לא חושב שזה יתרון עבורנו שהוא משוחק ללא קהל. בכל מקרה היינו מגיעים כדי לקחת את כל הנקודות". אשתקד, המאמן הפורטוגלי לא הצליח לנצח את היריבה העירונית, כאשר שני המפגשים הסתיימו ב-1:1 שקול.

שחקני רומא. דרכים לדרבי של עיר הבירה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

"אני יודע שלא ניצחתי, אבל גם לא הפסדתי. צריך לזכור כמה איכויות יש ללאציו. מלבד החלק ההתקפי המסוכן, שחקנים כמו סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' ולואיז אלברטו יכולים לסיים משחק בכל זמן. נצטרך להיות מוכנים להתקפות המתפרצות שלה" סיכם פונסקה.

מן העבר השני, הנשרים מגיעים להתמודדות מהמקום השמיני, במרחק של שש נקודות בלבד מיריבתם מחר, ועם רוח גבית אחרי שני ניצחונות רצופים בסרייה A. "כולנו יודעים מהו הדרבי של רומא ומה הוא מייצג" אמר סימונה אינזאגי לקראת המשחק. "שתי הקבוצות ייקחו סיכונים על המגרש".

לאציו תהיה מחר הקבוצה המארחת של ההתמודדות, אך לצערו זה יהיה ללא הקהל המפורסם של המועדון: "ראיתי בעיניים של השחקנים שלי שהם יודעים כמה הדרבי הזה חשוב לאוהדים שלנו בבתים. התשוקה שיש לקהל לקבוצה שלנו נמצאת גם אצל השחקנים. הם יתנו את הלב על המגרש כמו שהאוהדים שלנו יעשו מהבית".

אינזאגי. "שתי הקבוצות ייקחו סיכונים על המגרש" | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

מבחינת הסגל, אינזאגי סיפר שהקפטן סנאד לוליץ' חוזר אחרי 11 חודשים של פציעה. מי שייעדרו הם דנילו קטאלדי ומוחמד פארס הפצועים, כאשר חואקין קוראה הארגנטינאי נמצא בספק גדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי