לוהטת: גם אטאלנטה ברבע הגמר אחרי 1:3 על קליארי

לואיס מוריאל | Emilio Andreoli/Getty Images

הקבוצה של גספריני העפילה לרבע הגמר. מוריאל בישל את הראשון למיראנצ'וק וכבש את השני. סוטאלו סגר את הסיפור, גוסנס בישל פעמיים. סוטיל איזן זמנית. ספאל מהליגה השנייה הפתיעה את ססואלו ותפגוש את יובנטוס

(גודל טקסט)

לאחר הניצחונות הדרמטיים של מילאן ויובנטוס, שלב שמינית הגמר בגביע האיטלקי המשיך הערב (חמישי) כאשר שתי קבוצות נוספות יכולות להשיג את הכרטיס לשלב הבא. במשחק המוקדם, ספאל מהליגה השנייה ניצחה 0:2 את ססואולו והפכה לקבוצה היחידה ברבע הגמר שלא מגיעה מהסרייה A. לאחר מכן, גם הקבוצה של גספריני השיגה את הכרטיס לרבע הגמר אחרי 1:3 על קליארי.

אטאלנטה – קליארי 1:3

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בהפרש של 3+ שערים, ותשעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, אטאלנטה הגיעה לשמינית הגמר מול קליארי עם שיא הביטחון, והפגינה את זה על כר הדשא. הקבוצה מברגמו שלטה במשחק בצורה מוחלטת מהדקה הראשונה ועד לשריקת הסיום, והשיגה בצדק, את הכרטיס לרבע גמר הגביע האיטלקי, בו תפגוש את המנצחת במפגש בין פארמה ללאציו.

גספריני עשה רוטציה בהרכב, אך עלה עם לואיס מוריאל הקולומביאני בחוד וזה כנראה כל מה שהוא היה צריך. בדקה ה-43 מוריאל מצא את מירנצ'וק בתוך הרחבה, הקשר הרוסי היה מוכן ובעט בנגיעה את הכדור לשער. 0:1 לאטאלנטה רגע לפני הירידה למחצית!

עשר דקות בתוך המחצית השנייה, בדקה ה-55, ריקארדו סוטיל חדר את ההגנה של אטאלנטה עם דריבל אדיר, התנער מכולם ובאחד על אחד מושלם הכניע את ספורטיילו עם בעיטה שטוחה לפינה הימנית. 1:1 מפתיע! התגובה של מוריאל הגיעה במהירות, ובדקה ה-61, גוסנס מצא את החלוץ ברחבה, ששלח בעיטה שטוחה אך מדויקת עם הרבה קור רוח והחזיר את היתרון. 1:2 לאטאלנטה. הבליץ של אטאלנטה נמשך, ושלוש דקות לאחר מכן, גוסנס הצליח להחדיר כדור ברחבה לבוסקו סוטאלו, ששחרר בעיטה אדירה לרשת העליונה, לא משאיר לשוער שום סיכוי. 1:3 לאטאלנטה בסיום, משחק עשירי ברציפות ללא הפסד.

ססואולו – ספאל 2:0

לפני ארבעה ימים בלבד הפסידה ססואולו ליובנטוס, במשחק בו החניכים של רוברטו דה זרבי שיחקו נהדר נגד הגברת הזקנה, אך חסרון מספרי וחוסר מזל לקראת הסיום מנעו ממנה ניצחון. הערב התסריט חזר על עצמו גם במשחק הגביע שלה, כאשר הירוקים-שחורים נכנעו לספאל, הקבוצה מהמקום החמישי בסרייה B, שתפגוש את אלופת איטליה בשלב הבא.

במחצית הראשונה לא נכבשו שערים, אבל פערי האיכות בין הקבוצות בלטו בכל 45 הדקות. ססואולו הייתה שווה שער יתרון במגרשה הביתי, אבל שתי דקות בתוך המחצית השנייה התרחש הרגע ששינה את המשחק. פיליפ יוריצ'יץ' תיקל בחריפות את לאונרדו סרניקולה, ולאחר צפייה מהירה ב-VAR ספג כרטיס אדום ישיר ובצדק.

פיליפ יוריצ'יץ' מורחק | Alessandro Sabattini/Getty Images

מיד עם חידוש המשחק ססואולו גם הוציאה את הכדור מהרשת, זאת לאחר מהלך אישי נהדר של דמבה סק, שבישל לסימונה מיסירולי אץ שער היתרון של האורחת. בדקה ה-58 לורנצו דיקמן נעץ את השני בשער של ג'יאנלוקה פגולו וחתם את ההפתעה הגדולה של שמינית הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי