שולטת בבירה: לאציו הביסה 0:3 את רומא בדרבי

לואיס אלברטו חוגג | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

לצארי עשה בית ספר לאיבנייס ובישל פעמיים, אימובילה ולואיס אלברטו (צמד) כבשו את השערים שהעניקו לתכולים ניצחון שלישי רצוף בליגה האיטלקית. הג'אלורוסי יאבדו את המקום השלישי?

קבוצות: לאציו רומא
(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי) עם הדרבי הגדול על טהרת עיר הבירה, ובו לאציו חגגה ניצחון 0:2 על רומא. "הנשרים" קטעו לג'אלורוסי רצף של ארבעה מחזורים ללא הפסד וצימקו את הפער מהם לשלוש נקודות. מי שעשויות לנצל זאת לטובתן הן יובנטוס, אטאלנטה ונאפולי, שיעקפו את רומא בטבלה אם ינצחו ביום ראשון.

זוכה נעל הזהב לשנת 2020, צ'ירו אימובילה, העלה את לאציו ליתרון בדקה ה-14. בלם רומא רוג'ר איבנייס שגה בענק כשנרדם עם הכדור ברגליו ברחבה שלו, מנואל לצארי התגנב מאחוריו וחטף ואימובילה המשיך את זה בבעיטה לרשת. תשע דקות אחר כך לצארי שוב אמלל את איבנייס, כאשר קיבל מסירה מסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', עקף את הברזילאי במהירות והשאיר ללואיס אלברטו, ששלח את הכדור לפינה הרחוקה והכפיל את היתרון. בדקה ה-67 לואיס אלברטו השלים צמד והבקיע את השלישי בשער בלעדי שלו, עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה שקבעה את תוצאת הסיום.

אימובילה חוגג. ניצחון גדול ללאציו | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

בצרפת: מונאקו ניצחה את מונפלייה

בליגה הצרפתית נפתח המחזור ה-20 ומונאקו רשמה ניצחון שלישי רצוף ורביעי בארבעת המשחקים האחרונים, לאחר שגברה 2:3 על מונפלייה שמצדה סופרת כבר שישה מחזורים ללא ניצחון. קווין פולאנד ו-וויסאם בן יידר העלו את הקבוצה של ניקו קובאץ' ליתרון משולש, אלייה וואהי ואנדי דלורט הלחיצו את מונאקו עם שערים מצמקים בהמשך, אך בסופו של ערב האדומים-לבנים יצאו ממשחק החוץ עם שלוש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי