פנומן: זלאטן חזר מפציעה והבקיע צמד ב-0:2 של מילאן על קליארי

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI / Contributor

אחרי היעדרות בת כחודשיים, הענק השבדי בן ה-39 סידר לרוסונרי ניצחון חוץ חשוב והשתווה ללואקאו ואימובילה במקום השני בטבלת הכובשים של הסרייה א'. סלמאקרס עלה מהספסל והורחק כעבור שמונה דקות

קבוצות: מילאן קליארי
(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' חזר למגרשים כמו שרק הוא יודע. הענק השבדי בן ה-39, ששב הערב (שני) להרכב מילאן לאחר היעדרות בת כחודשיים בגלל פציעה, כבש צמד גדול, השלים 90 דקות והוביל את הרוסונרי ל-0:2 חשוב בחוץ על קיליארי במסגרת המחזור ה-18 ומשחק ליגה 38 ברציפות הו הם כובשים.

גם בהיעדרם של תאו הרננדס והקאן צ'להאנולו, שנמצאו חיוביים לקורונה, מילאן לא נבהלה מהניצחון הגדול של אינטר על יובנטוס, שמרה על הפסגה והפער מהיריבה העירונית עומד שוב על שלוש נקודות, כאשר בין הרוסונרי לבין הגברת הזקנה שבמקום החמישי מפרידים לא פחות מעשר נקודות, אם כי לחבורה המגמגמת של אנדראה פירלו יש משחק חסר.

מילאן פתחה את המשחק בלחץ כבד על השער של קליארי והיא באה על שכרה בדקה השביעית, כשזלאטן הוכשל ברחבה ושלח את הפנדל בקלילות לרשת. בדקה ה-52 השבדי הבלתי נגמר הכפיל באחד על אחד מול השוער לאחר מסירה מצוינת של דוידה קלאבריה וסגר את הסיפור. מילאן איבדה בהמשך את אלכסיס סלמאקרס המחליף, שספג שני צהובים תוך שמונה דקות והורחק.

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI / Contributor
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI / Contributor

בחזרה לגיבור המשחק. בהופעתו השמינית העונה בליגה האיטלקית, זלאטן מצא את הרשת בפעם ה-12 ושלח איתות אל עבר כריסטיאנו רונאלדו שניצב בפסגת הכובשים. הוא השתווה לרומלו לוקאקו וצ'ירו אימובילה שבמקום השני. השבדי גם קבע שיא קריירה בלתי נתפס בהתחשב בגילו, כשכבש לראשונה בקריירה הארוכה שלו בתשעה משחקי ליגה רצופים בהם פתח בהרכב. בנוסף, השערים הערב היו הראשונים שלו ב-2021, כך שהוא הבקיע במשך 23 שנה ברציפות בליגות המקצועניות. בלתי נגמר, כבר אמרנו?

ביום שבת מילאן תארח את אטאלנטה לקרב מסקרן ושלושה ימים לאחר מכן היא תפגוש את אינטר למשחק ענק ברבע גמר הגביע האיטלקי. מנגד, קליארי החלשה רשמה הפסד ליגה חמישי ברציפות, שקעה עמוק בתחתית עם 14 נקודות והיא תקווה להתאושש במחזור הקרוב נגד גנואה.

זלאטן איברהימוביץ' חוגג עם שחקני מילאן
זלאטן איברהימוביץ' חוגג עם שחקני מילאן | ALBERTO PIZZOLI / Contributor
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי