טרייד השנה? אינטר וארסנל במו"מ על כריסטיאן אריקסן

כריסטיאן אריקסן | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

באיטליה נטען כי אקס טוטנהאם עשוי לשוב ללונדון ולשחק בשורות היריבה המושבעת, לוקאס טוריירה ישוב בהשאלה מאתלטיקו ויעבוור למילאנו. וגם: אודגור רוצה לחזור לסוסיאדד, אינגס ינסה לשוב לליגת האלופות

(גודל טקסט)

רשמי

* לאחר כשנתיים וחצי, ארסנל הודיעה על התרת חוזהו של הבלם סוקראטיס פפאסטאטופולוס. היווני עבר לתותחנים בקיץ 2018 מדורטמונד. רשם 69 הופעות במדי הקבוצה מלונדון והגיע איתה לגמר הליגה האירופית ב-2019.

שמועות

* טרייד השנה? על פי "טוטוספורט", אינטר וארסנל מנהלות מגעים ראשוניים על עסקה במסגרתה לוקאס טוריירה יעזוב את אתלטיקו מדריד אליה הושאל, יחזור לארסנל ומיד יושאל לנראזורי וישוב לליגה האיטלקית בה פרח במדי סמפדוריה, ואילו את הדרך ההפוכה ממילאנו ללונדון יעשה הקשר הדני כריסטיאן אריקסן, עד השנה שעברה מכוכבי היריבה המושבעת של ארסנל, טוטנהאם כמובן.

* לטענת העיתון "אקספרס", רומלו לוקאקו דחה את הדיווחים על מעבר למנצ'סטר סיטי והצהיר כי ברצונו להישאר באינטר. סיטי מחפשת חלוץ וביחד עם לוקאקו גם הוזכר שמו של ארלינג הולאנד.

* על פי "יורוספורט" והעיתון "טלגרף", דני אינגס רוצה לעזוב את סאות'המפטון ולהתקדם לקבוצה שמשחקת בליגת האלופות. אינגס, שנמכר מליברפול אחרי סדרת פציעות, מככב במדי "הקדושים" ומחוזר בעיקר על ידי טוטנהאם שמנסה לצרף לסגל חלוץ בכיר.

אינגס. בדרך לטוטנהאם? | Mike Hewitt/Getty Images

* ב"בילד" דווח כי באיירן מינכן קרובה לסגור עסקה עם רדינג האנגלית, במסגרתה תצרף את המגן השמאלי עומאר ריצ'רדס בן ה-22.

* הבלם הצעיר פיקאיו טומורי צפוי לעבור ביממה הקרובה בהשאלה מצ'לסי למילאן, כשלרוסונרי תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 30 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן מאיצה את המגעים לצירוף הקשר דמראיי גריי בן ה-24, שלא זוכה להזדמנויות בלסטר.

* לפי "מארקה", מרטין אודגור ביקש מריאל מדריד לשחררו בהשאלה לחצי העונה הקרובה והיעד המועדף עליו הוא ריאל סוסיאדד, במדיה כיכב כמושאל עד הקיץ האחרון.

מרטין אודגור
רוצה לחזור לסוסיאדד. אודגור | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

* יובנטוס מעבירה הילוך במגעים לצירוף החלוץ ג'אנלוקה סקאמאצ'ה, ששייך לסאסואולו ומושאל העונה לגנואה, כך לפי "טוטוספורט" שפרסם כי היום תיערך פגישה בין הצדדים. במקביל, גם פורסם שהגברת הזקנה בוחנת אפשרות לצרף את קשישטוף פיונטק ומוכנה להעביר תמורתו את פדריקן ברנרדסקי להרטה ברלין.

* ז'אן פיליפ מאטטה יצטרף לקריסטל פאלאס בהשאלה עם חובת רכישה עד קיץ 2022, בסכום שינוע סביב 17 מיליון יורו. מדובר בחלוץ צרפתי בן 23 שבשנתיים האחרונות משחק במיינץ הגרמנית והשתייך עד לפני כשנתיים לסגל נבחרות צרפת הצעירה.

* הקשר האחורי בן ה-19 קואדיו קונה נרכש על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך תמורת כ-10 מיליון יורו, אולם כחלק מהחוזה החדש הוא יישאר בקבוצתו הנוכחית, טולוז, בהשאלה עד סוף העונה. לפי התקשורת בצרפת גם מילאן פנתה רשמית בעניינו, אולם נדחת מכיוון שהציעה כ-5 מיליון יורו בלבד לפני משתנים.

* ארקדיוש מיליק בדרך לצרפת? החלוץ הפולני בן ה-26 של נאפולי, שהסתכסך עם ראשי המועדון וכלל לא נרשם למשחקי הקבוצה במסגרות השונות מכיוון שחוזהו יסתיים הקיץ, מוכן לעבור למארסיי, שמנהלת מו"מ מתקדם עם נאפולי על רכישתו.

ארקדיוש מיליק
מיליק. התחנה הבאה תהיה מארסיי? | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי