לא מספיק לשתיהן: אודינזה ואטאלנטה נפרדו ב-1:1

רודריגו דה פול, אלכסיי מירנצ'וק | Alessandro Sabattini/Getty Images

על אף שפריירה כבש את השער הרביעי הכי מהיר בתולדות המועדון, תוך 24 שניות, השחורים-לבנים סיימו משחק שמיני רצוף ללא ניצחון. מוריאל השווה, אך הקבוצה מבראגמו פספסה הזדמנות לטפס למקום השלישי

(גודל טקסט)

כפי שנעשה באנגליה ובספרד, גם באיטליה נערך היום (רביעי) משחק השלמה ומי שהשתתפו הן אודינזה ואטאלנטה, אחרי שהמפגש ביניהן נדחה לפני כחודש וחצי בשל תנאי מזג האוויר. הקבוצות נפרדו ב-1:1 שלא כל כך מועיל למי מהן, שכן הביאנקונרי הגדילו את הפער מהקו האדום לארבע נקודות בלבד ואילו החבורה מברגאמו פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי, ונותרה שישית.

אודינזה הוציאה את המשחק לדרך מעיגול האמצע וכבר אחרי 24 שניות, רוברטו פריירה הארגנטינאי כבש את השער הרביעי הכי מהיר בתולדות המועדון, כאשר פרץ בצד ימין וגלגל את הכדור מתחת לשוער פיירלואיג'י גוליני. בדקה ה-44, מתאו פסינה השחיל מסירת עומק אלכסונית לעבר לואיס מוריאל, שהשאיר מאחור את רודריגו בקאו וכבש בסיומת מדויקת את שער השוויון.

משמעות השער של מוריאל הערב היא שהקולומביאני מצא את הרשת בכל שש הפעמים בהן פתח בהרכב בליגה העונה, כשרק זלאטן איברהימוביץ' (שבעה משחקים) עשה זאת יותר פעמים ממנו. אודינזה לא בעטה למסגרת למעט בשער שלה, בעוד האורחת הפעילה לחץ ורשמה שבעה ניסיונות אל בין הקורות של היריבה, אך לצערה היא לא הצליחה להכניע את חואן מוסו ונאלצה להסתפק בנקודה בלבד.

עבור אודינזה מדובר במשחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון וסיכוייה לצבור שלוש נקודות בשבת הקרובה אינם גבוהים, שכן יריבתה תהיה אינטר. מנגד, לאטאלנטה ששמטה נקודות מחזור שני רצוף, תחכה יריבה מאיימת לא פחות – מוליכת הטבלה מילאן.

פריירה כבש שער נדיר במהירותו | Alessandro Sabattini/Getty Images
מוריאל שוב מצא את הרשת | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי