שלישי בספורט4: זלאטן יפתח מול אינטר ברבע הגמר. פירפו יגיע?

זלאטן איברהימוביץ' | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

הדרבי הלוהט של מילאנו (שלישי, 21:45, ספורט4) יפגיש את שתי מוליכות הסרייה A. הענק השבדי צפוי לפתוח במילאן, דונארומה ייעדר, הרוסונרי בניסיון אחרון לצרף את מגן ברצלונה. לאוטרו ולוקאקו בחוד של קונטה

קבוצות: מילאן אינטר
(גודל טקסט)

מילאן ואינטר, שתי מוליכות הסרייה A, אכזבו במחזור הליגה האחרון עם איבודי נקודות שעזרו ליובנטוס לצמצם את הפער, אך מחר (שלישי) שתי הקבוצות ממילאנו ישימו את את מאבק האליפות בצד וייפגשו לדרבי לוהט במסגרת רבע גמר הגביע האיטלקי (21:45, שידור ישיר בספורט4).

הקבוצה שתעפיל לחצי הגמר צפויה לקבל מפגש קשה במיוחד, כאשר תתמודד מול המנצחת במפגש בין יובנטוס לספאל, אשר ייערך ביום רביעי (21:55, שידור ישיר בספורט4). אגב, בעונה הקודמת מילאן ויובה התמודדו בחצי הגמר, בו הגברת הזקנה ניצחה בזכות הפרש שערים עדיף אחרי 1:1 בסן סירו ו-0:0 באצטדיון אליאנץ.

מהצד של מילאן, שהובסה במחזור האחרון 3:0 מול אטאלנטה, ג'אנלואיג'י דונארומה ייעדר. השוער, כזכור, קיבל כרטיס אדום בשמינית גמר הגביע מול טורינו והמאמן סטפנו פיולי ייאלץ לעלות בין הקורות עם השוער השני צ'יפריאן טטרושאנו.

ג'אנלואיג'י דונארומה | Marco Luzzani/Getty Images

זלאטן איברהימוביץ' יוביל את החוד של הרוסונרי, אשר מנסים לצרף את ג'וניור פירפו מברצלונה, כך מדווח היום בתקשורת האיטלקית. מילאן רוצה מגן שמאלי שיהווה גיבוי לתאו הרננדס המצוין, ועל פי הדיווחים הגיע לסיכום עם בארסה עם השאלה עם אופציית רכישה בסך 20 מיליון יורו, אך השחקן עצמו לא להוט להגיע לאיטליה בכדי לשמש כמחליף.

ומה קורה בגזרת אינטר? הנראזורי, שאכזבו במחזור הליגה האחרון עם 0:0 מול אודינזה, ינסו להעפיל לחצי הגמר, בו הודחו בעונה הקודמת עם הפסד 2:1 לנאפולי בסיכום צמד המשחקים. המאמן אנטוניו קונטה יעלה כמובן עם ההרכב החזק ביותר שלו, כאשר רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס ישחקו בהתקפה.

ג'וניור פירפו | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי