נשיא נאפולי הכחיש את הדיווחים לפני חצי הגמר: "פייק ניוז"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | SSC NAPOLI / Contributor

יממה לפני המפגש הראשון נגד אטאלנטה בגביע (רביעי, 21:40 בספורט4), דה לאורנטיס הודיע רשמית: "לא העפתי את המנהל המקצועי כמו שפורסם, אבל כנראה שיש מי שרוצה שאעיף את כולם"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

חצי הגמר הראשון בגביע האיטלקי ייערך הערב ויפגיש בין אינטר ליובנטוס לקרב ראשון מבין שניים (ישיר החל מ-21:40 בספורט4) ומחר ייצא לדרך חצי הגמר השני, כאשר נאפולי תארח את אטאלנטה (21:40 בספורט2).

נאפולי התאוששה ביום ראשון מההפסד המפתיע לוורונה בליגה כשגברה בביתה 0:2 על פארמה, אבל בנאפולי אף פעם לא שקט ובימים האחרונים דווח לא מעט על כוונה של נשיא המועדון, אורליו דה לאורנטיס, לפטר את המאמן ג'נראו גאטוסו – המועדון אפילו הוציא בשבוע שעבר הודעה רשמית על גיבוי לגאטוסו, מה שלא פעם מסתיים זמן קצר לאחר מכן בפיטורים.

נאפולי מדורגת חמישית לאחר 19 משחקים בסרייה A, בפיגור של תשע נקודות מהפסגה זכר למשחק החסר שעליה להשלים נגד יובנטוס, אבל הדיווחים הם שחתול שחור עבר בינואר בין הנשיא לבין המאמן, כשגם המנהל המקצועי כריסטיאנו גיונטולי על פי הפרסומים עלול לשלם בתפקידו.

כעת דה לאורנטיס שם קץ לשמועות: "אני לא מבין למה עיתונים מכובדים נותנים במה לפייק ניוז. זה נהיה באופנה וכולם עושים את זה להוציא כמה עיתונאים רציניים. לא העפתי את גיונטולי, אבל אני מעריך שיש מישהו רוצה שאעיף את כולם".

עוד באותו נושא: ג'נארו גאטוסו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי