אינטר עלתה לפסגה עם ניצחון 0:2 על פיורנטינה

שחקני אינטר חוגגים | Gabriele Maltinti/Getty Images

בארלה ופרישיץ' עזרו לנראזורי לרשום ניצחון ליגה שני רצוף ולהתאושש מהפסד ליובנטוס בחצי גמר הגביע, קבוצתו של קונטה עקפה זמנית את מילאן בדרך למקום הראשון בליגה האיטלקית

(גודל טקסט)

אינטר יצאה הערב (שישי) למשחק חוץ לא פשוט בטוסקנה מול פיורנטינה המקומית והצליחה לגבור עליה 0:2 במפגש שפתח את המחזור ה-21 בליגה האיטלקית. בכך הצליחה קבוצתו של אנטוניו קונטה לשים בצד את ההפסד ליובנטוס בחצי גמר הגביע. שערים של ניקולו בארלה ואיבן פרישיץ' הכריעו את ההתמודדות עבור הנראזורי שעלו זמנית לפסגת הסרייה A.

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של הנראזורי, במה שתורגם לשער הראשון שהובקע בדקה ה-31, כשאלכסיס סאנצ'ס מצא את בארלה ששיגר בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה היישר לרשת העליונה וקבע 0:1 נהדר עבור האורחים. המגמה נמשכה גם במחצית השנייה בהובלתו של סאנצ'ס הנפלא שמצא בכדור טוב את אשרף חכימי, והמרוקאי הבינלאומי העביר מסירה מדויקת לפרישיץ' שקבע 0:2 קליל לאינטר, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

בעקבות ההפסד פיורנטינה נתקעה במקום ה-12, כשגם ממנו היא עלולה לרדת בהתאם לתוצאות בהמשך המחזור, בעוד אינטר עקפה את מילאן בדרך למקום הראשון, לפחות עד למשחקה של יריבתה העירונית בעוד יומיים. כעת, קונטה יוכל להתרכז בהכנות למשחק הגומלין נגד יובנטוס ביום שלישי הקרוב (21:40, שידור ישיר בספורט4).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי