פרישיץ': "כרגע אנחנו במקום הראשון בטבלה וזה כל מה שחשוב"

לוקאקו ופרישיץ' חוגגים | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

אינטר עלתה זמנית לפסגה באיטליה והקרואטי שכבש ב-0:2 על פיורנטינה הצהיר: "עכשיו נצא לטורינו כדי לנצח את יובנטוס". וגם: קונטה לא התאפק ביציע

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בסרייה A האיטלקית יצא לדרך כבר אתמול (שישי) בפירנצה, עם משחק שבסיומו אינטר ניצחה 0:2 את פיורנטינה וכך עלתה זמנית לפסגה עם 47 נקודות במאזנה, אחת יותר ממילאן שתארח מחר את קרוטונה. עבור אינטר זה היה ניצחון ראשון בחוץ על פיורנטינה מאז 2014.

בעוד שלושה ימים תתארח אינטר אצל יובנטוס לגומלין חצי גמר הגביע האיטלקי אחרי הפסד 2:1 בשבוע שעבר, אבל גם בליגה הנראזורי של אנטוניו קונטה לקראת סדרת משחקים קריטית: ב-14.2 היא תארח את לאציו ושבוע לאחר מכן תתארח אצל מילאן בדרבי הגדול שבהחלט ניתן להצהיר עליו כעל "משחק העונה".

איבן פרישיץ', שכבש אתמול את השער השני במשחק בהופעתו ה-191 באינטר, אמר בסיום: "כרגע אנחנו במקום הראשון בטבלה וזה כל מה שחשוב. אני חושב ששיחקנו טוב ויכולנו להכריע את המשחק הרבה יותר מוקדם, אבל מה שחשוב זה שאספנו שלוש נקודות ושאנחנו במקום הראשון. עכשיו נצא לטורינו כדי לנצח".

המאמן, אנטוניו קונטה, צפה אתמול במשחק מהיציע מכיוון שריצה עונש הרחקה, אבל לפי הכותרות ב"קוריירה שלו ספורט" הוא נשמע היטב במגרש ובעיקר במיקרופונים שהוצבו לידו. יתרה מכך, ברשת רצה תמונה שבה נראה קונטה ממש לוקח בכוח את המיקרופון מאחד העוזרים לידיו ונראה צורח הוראות או הנחיות לצוות על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי