בראשון: מילאן תנסה לחזור לפסגה מול קרוטונה

שחקני מילאן | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

הרוסונרי שירדו זמנית למקום השני בעקבות ה-0:2 של אינטר על פיורנטינה, זקוקים לניצחון על נועלת הטבלה ללא קר הפצוע כדי לחזור למקום הראשון. פיולי: "זו זכות להיות בסוג כזה של לחץ". וגם: הבצורת של זלאטן

קבוצות: מילאן קרוטונה
(גודל טקסט)

לראשונה מאז המחזור הרביעי, מילאן ירדה למקום השני בסרייה א' לאחר שיריבתה העירונית אינטר השיגה אמש (שישי) 0:2 על פיורנטינה במשחק הפתיחה של המחזור ה-21 בליגה האיטלקית, אך הרוסונרי עדיין תלויים בעצמם והם יוכלו לשוב למקום הראשון כבר מחר, אם יגברו על נועלת הטבלה קרוטונה.

החיסרון המשמעותי בהרכב של סטפאנו פיולי יהיה הבלם הדני סימון קר שנפצע בידו במשחק נגד בולוניה, ובמרכז ההגנה צפויים לעלות הקפטן אלסיו רומניולי והאנגלי פיקאיו טומורי שיערוך את הופעתו השנייה במילאן. מעבר לכך איסמעיל בנאסר והקאן צ'להאנולו ישובו ל-11 על חשבונם של סנדרו טונאלי ואנטה רביץ'.

מי שמוקמו בהרכב לא מוטל בספק הוא כמובן זלאטן איברהימוביץ', שאחראי על השינוי הגדול של מילאן מאז שהצטרף לפני כשנה, אולם השבדי הענק נמצא ברצף די חריג עבורו של שני משחקי ליגה בהם לא מצא את הרשת. מחר הוא ינסה לסיים את הרצף ולהדביק את הפער מכריסטיאנו רונאלדו בפסגת טבלת כובשי השערים.

זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

סטפאנו פיולי אמר לקראת המשחק: "המצב בטבלה כרגע לא משנה, כי הוא יושלם רק בסוף המחזור. התחלנו את העונה בצורה נפלאה ואנחנו רוצים להמשיך כך. כמובן שאנחנו רוצים לשוב לפסגה ביום ראשון בערב. העובדה שאינטר כרגע מעלינו? אנחנו צריכים להתרגל לסוג כזה של לחץ ואני חושב אבל שזה זכות להיות בסוג כזה של לחץ אבל אנחנו מתמקדים רק במשחק מחר".

קרוטונה מנגד שכאמור נמצאת במקום ה-20 והאחרון לא אמורה להוות יריב מחר. העולה החדשה, שנמצאת בדרך חזרה לליגת המשנה, השיגה בסך הכל שלושה ניצחונות העונה ולמרות שהביסה רק לפני שבועיים 1:4 את בנוונטו, הספיקה לרשום עד אז עוד שני הפסדים רצופים. מלך שערי הקבוצה סימי, אמור לפתוח בהרכב לצד המושאל הטרי אדם אונאס שצפוי לערוך בכורה.

סטפאנו פיולי | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי