פיולי דיבר על עתידו של זלאטן, שהתבדח: "הבקעתי כמה שערים, אה?"

זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Jonathan Moscrop/Getty Images

הענק השבדי של מילאן הגיע ל-501 שערים בקריירת המועדונים עם צמד ב-0:4 על קרוטונה: "הכי חשוב שאמשיך לעזור לקבוצה". מאמנו התמוגג: "אלוף אמיתי וספורטאי למופת". וגם: התפלגות השערים לאורך הקריירה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן בשלה. אחרי שאינטר העפילה זמנית לפסגה עם ניצחון חלק ביום שישי, הרוסונרי לא התרגשו ושבו למקום הראשון בסרייה א' עם 0:4 חלק על קרוטונה בסן סירו. זלאטן איברהימוביץ' חגג צמד גדול ורשם ציון דרך בקריירת המועדונים שלו, כשהגיע ל-501 שערים בכל המסגרות. הצמד של זלאטן העלה את מאזנו ל-14 שערי ליגה העונה ב-11 הופעות, פשוט מדהים. הענק השבדי השתווה לרומלו לוקאקו במקום השני בטבלת המבקיעים של הסרייה א', אך הבלגי רשם תשעה משחקים יותר. אגב, במקום הראשון ניצב כריסטיאנו רונאלדו עם 16 גולים ב-17 משחקים.

להלן התפלגות השערים בקריירת המועדונים של זלאטן, שיחגוג את יום הולדתו ה-40 בחודש אוקטובר הקרוב: 18 במדי מאלמו, 48 באייאקס, 26 ביובנטוס, 66 באינטר, 22 בברצלונה, 156 בפריז סן ז'רמן, 29 במנצ'סטר יונייטד, 53 בארצות הברית ו-82 במדי מילאן. מכונת שערים בלתי נגמרת. "פסטיבל איברה" ("גאזטה דלה ספורט"), "חמש מאות וייחודי" ("קוריירה דלה ספורט") ו"הצעדה ל-501" (טוטוספורט") היו חלק מכותרות היום באיטליה שהרעיפו שבחים על השבדי. גם אנטה רביץ', אגב, השתתף בחגיגה. "מילאן מוחצת את קרוטונוה ומחזירה לעצמה את הפסגה", נכתב בנוסף.

זלאטן, שהצטרף לרונאלדו וליאו מסי במועדון ה-500, שמר על איפוק: "ציון הדרך שלי? זה אומר שכבשתי כמה שערים לאורך הקריירה שלי, אבל הדבר החשוב ביותר מבחינתי הוא להמשיך ולעזור לקבוצה. המטרה שלי היא להבקיע שערים וליצור הזדמנויות עבורי ועבור החברים שלי לקבוצה".

"כשאתה רואה איך איברה מתאמן, אתה לא יכול להיות מופתע ממה שהוא עושה על המגרש. הוא אלוף אמיתי", החמיא בסיום המאמן סטפנו פיולי, "הוא ספורטאי למופת שמקפיד על הפרטים הכי קטנים ויודע כיצד לשמור על עצמו. הארכת חוזהו? זלאטן מאושר במילאן וזה נכון שהוא ימשיך".

על המשחק עצמו אמר פיולי: "המוטיבציה שלנו חייבת להיות לנצח בכל משחק. אנחנו מודעים ליכולות שלנו ולמה שאנחנו יכולים לתת, ולכן אנחנו מרוצים, אבל מוקדם מדי להסתכל על הטבלה. עלינו להסתכל ממשחק למשחק ולדעת שיהיו זמנים קשים יותר, כי לוח הזמנים פשוט מטורף".

על מרוץ האליפות: "זו ליגה מאוזנת עם הרבה מועדונים שנאבקים בצמרת. השביעייה הראשונה נאבקת על התואר ועל המקום בליגת האלופות. אנו יודעים שככל שהעונה מתקדמת ונכנסת לרגעי ההכרעה, כל תוצאה הופכת לחשובה יותר, אבל אנחנו רוצים להמשיך להסתכל ממשחק למשחק".

זלאטן איברהימוביץ' חוגג עם שחקני מילאן | Fabrizio Carabelli/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי