Sport1 Banner

יש גמר: אטאלנטה ניצחה 1:3 את נאפולי, תפגוש את יובנטוס

מחזיקת הגביע בחוץ: החבורה מברגמו שיחקה מצוין, הכניעה את התכולים בביתה ותפגוש במשחק על התואר את הגברת הזקנה. פסינה כיכב עם צמד, ספאטה הוסיף. שער מצמק של לוסאנו לא הספיק מנגד

(גודל טקסט)

אטאלנטה אירחה הערב (רביעי) את נאפולי למשחק השני בגומלין חצי גמר הגביע אחרי התיקו המאופס ביניהן במשחק הראשון, ניצחה אותה 1:3 ועלתה לגמר – שם תתמודד בקרב מרתק על התואר מול יובנטוס.

כאמור, במפגש הקודם באצטדיון דייגו ארמאנדו מראדונה הקבוצות נפרדו במשחק ללא שערים, והפעם חניכיו של ג'אן גאספריני עלו במוטיבציית שיא בכדי לשחזר גמר שני תוך שלוש שנים. הכחולים-שחורים פתחו בסערה ופחות מ-20 דקות על הלוח הם כבר היו ביתרון של שני שערים. דובאן ספאטה פתח עם שער מתוך הרחבה (10), מטאו פסינה הכפיל בביצוע יפה משלו אחרי שש דקות בלבד.

למחצית השנייה הפרטנופיי עלו במטרה לכבוש שער מהיר וזה השתלם להם בדקה ה-53 כשהירבינג לוסאנו המקסיקני צימק ונאפולי החלה לשלוח את כל הכלים קדימה במטרה להשוות. המילה האחרונה הייתה של פסינה, שסגר עניין בדקה ה-78 עם צמד אישי והעלה את החבורה מברגמו לגמר הגביע, שם ינסו לזכות בתואר בפעם השנייה בלבד בתולדותיהם לראשונה מאז 1963.

מנגד, ג'נארו גאטוסו יכול להיות מאוכזב מהיכולת של קבוצתו. מחזיקת הגביע היוצאת לא הצליחה להתרומם מהספיגות של פתיחת המשחק וכעת תתרכז בקרב על המקום בליגת האלופות בסיום העונה.

עוד באותו נושא: דובאן ספאטה, הירבינג לוסאנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי