רוצה תואר: אינטר כבשה את הפסגה עם 1:3 נהדר על לאציו

שחקני אינטר חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הנראזורי ניצלו בגדול את המעידה של מילאן ועלו למקום הראשון עם תצוגה מצוינת מול הנשרים, שנעצרו אחרי שישה ניצחונות. לוקאקו כבש צמד ובישל ללאוטרו. 0:3 לרומא על אודינזה, 0:1 לאטאלנטה בדקה ה-90 על קליארי

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בסרייה א', שנפתח בשישי וכלל אתמול (שבת) שתי הפתעות בדמות ההפסדים של יובנטוס לנאפולי ומילאן לספציה, הגיע היום לסיומו עם בשורה גדולה – אינטר כבשה את פסגת הליגה האיטלקית אחרי ניצחון 1:3 מרשים על לאציו. במשחק המוקדם, רומא גברה 0:3 על אודינזה והעפילה למקום השלישי. לאחר מכן, אטאלנטה רשמה 0:1 על קליארי המפורקת וסמפדוריה ניצחה את פיורנטינה.

אינטר – לאציו 1:3

ככה עולים למקום הראשון. איזו תצוגת כדורגל נפלאה של הנראוזרי, שניצלו בגדול את המעידה של מילאן והשתלטו על הפסגה. כעת, הם חיברו ניצחון שלישי ברציפות וניצבים ראשונים עם 50 נקודות – אחת יותר מהרוסונרי שבמקום השני, שבע יותר מרומא השלישית ושמונה יותר מיובנטוס הרביעית. כל זה, שבוע בדיוק לפני הקרב הענק בין אינטר למילאן. לאציו, מנגד, נעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים וירדה למקום השביעי.

החגיגה של אינטר החלה בדקה ה-22, כאשר הקבוצה של אנטוניו קונטה קיבלה פנדל, אותו רומלו לוקאקו תרגם לשער עם כדור עוצמתי לפינה. זה היה ערב גדול עבור החלוץ הבלגי, שהשלים צמד בדקה ה-45 וקבע 0:2, כאשר כדור תועה נחת לרגליו בתוך הרחבה ועם סיומת מצוינת הוא הכפיל את התוצאה. תחילה השופט שרק לנבדל, אך אחרי צפייה במערכת ה-VAR, השער אושר בצדק.

שחקני אינטר חוגגים | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

הנשרים קיוו לחזור למשחק כשצימקו ל-2:1 בדקה ה-61, כאשר כדור חופשי של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' פגע בגונסאלו אסקלנטה וחדר לרשת של סמיר הנדנוביץ'. אבל השליטה שבה במהרה לאינטר, שהצליחה לכבוש שער נוסף ולהכריע סופית את המשחק.

צ'ירו אימובילה איבד כדור על סף רחבת הנראזורי למרצלו ברוזוביץ', שהוביל מתפרצת עם כדור מצוין ללוקאקו. החלוץ האדיר ביצע מהלך גדול, כאשר דהר ממחצית המגרש אל תוך רחבת לאציו, השאיר מאחור באומנות את מרקו פארולו ושלח מסירת רוחב ללאוטרו מרטינס. הארגנטינאי, בקלילות, גלגל לרשת מול שער חשוף, כבש והכריע את ההתמודדות.

שחקני אינטר חוגגים | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

רומא – אודינזה 0:3

הג'ילארוסי התאוששו מההפסד ליובנטוס וכבשו שער מאוד מוקדם. כבר בדקה החמישית, הקשר ג'ורדן ורטו המשיך את העונה המצוינת שלו וכבש שער מהיר בנגיחה מבישול של ג'יאנלוקה מנסיני. בדקה ה-24 הנריך מחיטריאן הגיע למצב קורץ אחרי כדור רוחב וספק הוכשל על ידי השוער, השופט הצביע על הנקודה הלבנה. ורטו השלים צמד בקלילות וסגר עניין עם שערו התשיעי העונה בליגה והעשירי בכל המסגרות.

ורטו לא עצר ובדקה ה-30 מצא זמן לבשל ללורנצו פלגריני שהצטרף מאחור וכל מה שנותר לו היה לגלג לרשת, אלא שהשער נפסל לאחר התערבות ה-VAR בשל דריכה של מחטריאן בתחילת המהלך. אודינזה הגיעה למשחק בכושר מצוין אך לא הצליחה להוות יריב. פרננדו יורנטה (פתח בהרכב בפעם השנייה ברציפות) וג'רארד דאולופאו לא הגיעו למצבים. רומא מציגה את מאזן הבית הטוב בליגה עם תשעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1032116

בדקה ה-68 אדין דז'קו החליף את בורחה מאיורל בתקווה שיחזור לעניינים. החלוץ הבוסני לא הצליח לכבוש ויש לו שער בודד בסרייה א' ב-2021, אך הצליח לבשל – ומי שנהנה מכך הוא פדרו המחליף שבתוספת הזמן שלח בעיטה נפלאה לרשת וקבע את תוצאת המשחק. ביום חמישי רומא תתפנה למשימה חשובה לא פחות כשתפגוש את בראגה בפורטוגל במשחק הראשון בשלב 32 האחרונות. לאודינזה מצפה משחק די נוח נגד פארמה מהתחתית.

קליארי – אטאלנטה 1:0

דרמת ענק. שתי הקבוצות, שנמצאות במגמה מאכזבת, היו קרובות מאוד לסיים ב-0:0, אך בדקה ה-90 הגיע לואיס מוריאל. החלוץ הקולומביאני הנפלא, במהלך אישי גדול, חדר בין שני שחקנים אל תוך רחבת המארחת ועם בעיטה נהדרת מצא את הרשת והעניק שלוש נקודות לקבוצה של ג'אן פיירו גספריני, אשר נמצאת במקום השביעי. מנגד, קליארי המפורקת לא ניצחה כבר 15 משחקים רצופים בליגה, מצבה נראה רע מאוד והיא נמצאת במקום ה-18 ומתחת לקו האדום.

יוסיפ איליצ'יץ', נהיתן נאנדס | Enrico Locci/Getty Images

תוצאות נוספות

סמפדוריה – פיורנטינה 1:2
קרוטונה – ססואולו 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי