"מתחיל להבין מה רוצים ממנו": שינוי היחסים בין קונטה לאריקסן

כריסטיאן אריקסן, אנטוניו קונטה | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

הקשר שהצטרף בינואר 2020 לאינטר בקול תרועה רמה והתקשה להתאקלם, נהנה משדרוג ביחסים עם המאמן, שהחמיא לו: "היה לו קשה להבין את הכדורגל האיטלקי בהתחלה. עשינו הכל לשלב אותו, עכשיו יותר נוח לי לסמוך עליו"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אחרי שנים אדירות בטוטנהאם, כריסטיאן אריקסן עבר לאינטר בינואר 2020, לפני קצת יותר משנה. הנראזורי שילמו עליו 24 מיליון יורו בלבד מכיוון שנותרו לו רק שישה חודשים בחוזהו אצל התרנגולים, שהעדיפו להרוויח עליו ולא לאבד אותו בחינם בסיום העונה הקודמת.

אבל המעבר הענק הזה לא הצליח לעמוד בציפיות. הקשר הדני לא הרשים, לא הצליח לקבל יותר מדי דקות מאנטוניו קונטה, ובחלון ההעברות האחרון, אחרי שנה בלבד באינטר, כבר היו שמועות שאריקסן עשוי לעזוב את הקבוצה.

דברים החלו להשתנות מאז השער הדרמטי והאדיר של הקשר בדרבי מול מילאן ברבע גמר הגביע האיטלקי. הוא נכנס כמחליף בדקה ה-88, ושתי דקות לאחר מכן מצא את הרשת בביצוע גדול והעלה את הנראזורי לחצי הגמר.

צפו בשער הגדול של אריקסן מול מילאן

כאמור, לאחרונה דברים השתנו. קונטה שינה מעט את עמדתו והוא ממש משחקי כקשר קלאסי במרכז השדה. בשני המשחקים האחרונים הוא פתח בהרכב על חשבונו של ארתורו וידאל הפצוע והיה טוב. המאמן, ששלח לאריקסן מסרים דרך התקשורת לא מעט פעמים, החל להחמיא לו.

"כריסטיאן מתחיל להבין מה אנחנו רוצים ממנו והוא באמת השתפר", אמר קונטה. "היו לו כמה בעיות בהתחלה בהבנת הכדורגל האיטלקי, שהוא מאוד קשה וטקטי. הליגה גם הרבה יותר עוצמתית מאשר בשנים האחרונות".

"ניסינו בכל דרך לשלב את אריקסן, אפילו שינינו מערך", המשיך המאמן. "אני חושב שעכשיו הוא עשה צעד אחד לכיווננו, התחיל להבין איטלקית וזו התפתחות חשובה. הוא מבין מה אנחנו צריכים. הוא עוד אופציה עבורנו, ועכשיו יותר נוח לי לסמוך עליו". כעת נשאלת רק שאלה האחת – האם גם כשווידאל יחזור מפציעה זה יימשך ככה?

כריסטיאן אריקסן | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי