רגע לפני באיירן: לאציו רביעית אחרי ניצחון על סמפדוריה

לואיס אלברטו חוגג | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

הקבוצה מבירת איטליה תפגוש את אלופת אירופה בשלישי ובחזרה הגנרלית היא רשמה 0:1 חשוב נגד החבורה של ראניירי. לברטו כבש (24) את שער הניצחון, מילינקוביץ'-סאביץ' הצטיין. 2:2 דרמטי בין גנואה ו-ורונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שבת) עם שלושה מפגשים מסקרנים. במשחק המוקדם, לאציו השיגה 0:1 חשוב נגד סמפדוריה ועלתה זמנית לרביעייה הראשונה בטבלה. גנואה ו-ורונה נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי. וססואולו תפגוש את בולוניה (21:45).

לאציו – סמפדוריה 0:1

הקבוצה מבירת איטליה חוותה במחזור שעבר אכזבה גדולה כאשר הפסידה 3:1 לאינטר, במשחק אשר קטע לה רצף של שבעה משחקים ללא הפסד. רגע לפני שהיא פוגשת את באיירן מינכן בליגת האלופות, לאציו הגיעה למשחק היום באצטדיון האולימפיקו בידיעה שניצחון נגד הקבוצה של קלאודיניו ראניירי זמנית יקפיץ אותם למקום הרביעי על חשבונה של האלופה יובנטוס.

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' היה רמה אחת מעל כולם על המגרש. הסרבי האדיר הניע פעם אחר פעם את הנשרים על כר הדשא, ובדקה ה-24 הוא גם הצליח לבשל ללואיס אלברטו את השער שגם הכריע את ההתמודדות נגד הקבוצה מהמקום העשירי בסרייה A.

לאציו חוגגת. זמנית במקום הרביעי | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

גנואה – ורונה 2:2

תיקו אטרקטיבי בקרב מרכז הטבלה בסרייה א'. איבן איליצ'יץ' העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-17 בבעיטה אדירה אחרי בישול מבריק של אנטונין ברק מצד ימין. אלדור שומורודוב הקזחי השווה בדקה ה-48 אחרי שגיאה נוראית בהגנה וניסיון מסירה לא מוצלח אל עבר השוער. האורחת הובילה שוב משער של דוידה פראוני (61) אלא שגנואה לקחה נקודה עמוק בתוספת הזמן עם שער של מילאן באדליי (90+4).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי