שער ובישול ללוקאקו ב-0:3 של אינטר, מילאן ניצחה 1:2 ברומא

ניקולו בארלה, רומלו לוקאקו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

הבלגי העלה את המוליכה ליתרון אחרי 32 שניות וסידר לדרמיאן השני, סאנצ'ס קבע את תוצאת המשחק מול גנואה. קסייה ורביץ' החזירו את הרוסונרי למסלול הניצחון כיבוש אדיר של ורטו. נאפולי גברה על בנבנטו

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 באיטליה שהחל אתמול (שבת) עם ה-1:1 המפתיע של יובנטוס בוורונה, נמשך היום בערב גדוש עם לא פחות משישה משחקים. במשחק המוקדם של היום אטאלנטה גברה 0:2 על סמפדוריה. מאוחר יותר אינטר המשיכה בשלה עם 0:3 על גנואה וקליארי ניצחה אחרי 16 מחזורי ליגה הודות ל-0:2 על קרוטונה. בנוסף, נאפולי ניצחה 0:2 את בנבנטו ובמשחק המרכזי של המחזור מילאן חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 רומא באולימפיקו.

אינטר – גנואה 0:3

מוליכת הטבלה לא עוצרת. הערב אינטר אירחה בקרב קצוות את גנואה מהמקום ה-13 שנמצאת דווקא ברצף של שישה משחקים ללא הפסד, אך הנראזורי עמדו בלחץ והשלימו ניצחון חמישי ברציפות עם עוד תצוגה מרשימה. מלך שערי הקבוצה רומלו לוקאקו העלה את אינטר ליתרון מהיר כבר אחרי 32 שניות עם שערו ה-18 העונה מבישול של לאוטרו מרטינס והקצב נרגע משמעותית עד לדקה ה-69, אז הבלגי סידר למתאו דרמיאן את שער הליגה הראשון שלו באינטר. אלכסיס סאנצ'ס נכנס לקראת הסיום וכבש שער בדקה ה-79 שנפסל על ידי ה-VAR אך תיקן כעבור דקה וקבע את תוצאת המשחק.

לאוטרו מרטינס | Jonathan Moscrop/Getty Images

רומא – מילאן 2:1

הרוסונרי שאיבדו את הפסגה לאחר שני הפסדים כולל 3:0 כואב לאינטר בדרבי, הצליחו לקטוע את הרצף השלילי במשחק החוץ הקשה באולימפיקו. לקראת סוף המחצית, פרנק קסייה העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-43 מפנדל מדויק, אך ג'ורדן ורטו הצליח לאזן בדקה ה-50 עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה.

אולם המילה האחרונה הייתה שייכת לאנטה רביץ' שחלף בעין מפריע על פני ג'יאנלוקה מנצ'יני, והכניע את פאו לופס עם בעיטה חזקה בשמאל. המנצחת המאושרת החזירה את הפער מאינטר לארבע נקודות, רומא מנגד שפספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי, נותרה רק חמישית.

פרנק קסייה, אנטה רביץ' | Claudio Pasquazi/Anadolu Agency via Getty Images

סמפדוריה – אטאלנטה 2:0

הקבוצה של ג'יאן פיירו גאספריני שמה בצד את ההפסד לריאל מדריד בליגת האלופות והמשיכה את הכושר הטוב שלה בסרייה א' עם ניצחון שלישי ברציפות. בעקבות שלוש הנקודות, גספריני נצמד לאנדראה פירלו במקום השלישי בטבלה כשלשתיהן 46 נקודות. דובאן ספאטה שנפצע נגד ריאל לא נכלל בסגל כמובן. דווקא סמפדוריה פתחה לא רע את המשחק והייתה קרובה לעלות ליתרון. כשהיה נראה שההפסקה תסתיים ללא שערים. לואיס מוריאל מסר לרוסלן מלינובסקי שבדקה ה-41 נכנס נהדר בין שחקני ההגנה של היריבה ובעט לחיבורים.

שער יפה של האורחת מהאוויר נפסל בדקה ה-50 בשל נבדל מוצדק. בדקה ה-59 נכנסו יוסיפ איליצ'יץ' ומתיאו פסינה, אך את השער השני שסגר עניין (70) כבש המגן רובין גוסנס בעונת שיא בגליץ מהאוויר. זה היה שערו השמיני בליגה והתשיעי בכל המסגרות. היריבה הבאה של אטאלנטה תהיה קרוטונה האחרונה בטבלה במשחק די נוח.

רובין גוסנס, לואיס מוריאל, ברטוש ברשינסקי | Paolo Rattini/Getty Images

נאפולי – בנבנטו 0:2

ג'נארו גאטוסו ונאפולי חוו אכזבה גדולה ביום חמישי האחרון כאשר הם הודחו מהליגה האירופית נגד גרנאדה. הערב הם שבו לסרייה A וחזרו גם למסלול הניצחונות על חשבונה של בנבנטו ופיליפו אינזאגי. דריס מרטנס היה במקום הנכון לנצל טעות בהגנה של האורחת כדי להעלות את הדרומיים ליתרון במשחק. מבחינת התקפות, רק התכולים היו קיימים במשחק ובדקה ה-66 מתיאה פוליטנו נגח מקרוב את השער השני במשחק וחתם את זהות המנצחת. לקראת הסיום, קאלידו קוליבאלי ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

שחקני נאפולי חוגגים | SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

תוצאות נוספות

קרוטונה – קליארי 2:0

אודינזה – פיורנטינה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי