המאמן המפסיד התמוגג מלוקאקו, קונטה: "מתחילים להאמין בעצמנו"

שחקני אינטר חוגגים עם לוקאקו
שחקני אינטר חוגגים עם לוקאקו | Emilio Andreoli - Inter / Contributor

אינטר לא עוצרת והמאמן סיפר על נקודת המפנה: "ההדחה מליגת האלופות גרמה לנו להבין שכולנו צריכים להעלות את הרף". בלרדיני החמיא לכוכב הבלגי, שכבש ובישל ב-0:3 על גנואה: "הוא מנהיג אמיתי"

קבוצות: אינטר גנואה
(גודל טקסט)

אינטר לא עוצרת. הנראזורי הביסו אתמול (ראשון) 0:3 את גנואה, רשמו ניצחון ליגה חמישי ברציפות והתבססו בפסגת הסרייה א', אולי בדרך לאליפות ראשונה מאז עונת 2009/10. מי אם לא רומלו לוקאקו, סגן מלך השערים של הליגה, כיכב עם שער בזק כבר אחרי 32 שניות והוסיף בישול למתאו דרמיאן (69). אלכסיס סאנצ'ס המחליף נעץ את המסמר האחרון (77).

לוקאקו סיכם: "אנחנו במקום הראשון, זו הרגשה נהדרת, אבל אנחנו לא יכולים להרפות. בעונה שעברה היינו מפסידים משחקים מהסוג הזה, כך שאנחנו מרגישים שאנחנו נמצאים בתהליך של צמיחה והתפתחות. אני מאוד שמח מהניצחון הזה, אבל עכשיו אנחנו צריכים לחשוב קדימה לקראת המשחק מול פארמה, זה לא יהיה קל".

"הליגה עדיין ארוכה", הבהיר לוקאקו, "אנחנו צריכים להסתכל אך ורק על המשחק הבא. אחרי שני ניצחונות פנטסטיים, תמיד יש סכנה להפסיד משחקים כאלה. שיחקנו טוב ולא ספגנו, זה סימן טוב. מלכות השערים? אני בתקופה טובה בקריירה שלי, אבל הדבר החשוב ביותר הוא אינטר, שאינטר תנצח. אני שמח כאן".

ניקולו בארלה, רומלו לוקאקו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

"הקבוצה מפתחת אמונה ביכולות שלה", הודה בסיום מאמן אינטר אנטוניו קונטה, "עברו הרבה שנים מאז שאינטר זכתה בתואר, התקרבנו מאוד בעונה שעברה, למרות שזו הייתה הייתה השנה הראשונה שלי. ההדחה מליגת האלופות גרמה לנו להבין שכולנו צריכים להעלות את הרף, להיות תחרותיים יותר. אם היינו בליגת האלופות עכשיו, אני חושב שהיה לנו מה למכור".

קונטה המשיך: "אנחנו עושים משהו חשוב ואנחנו מרגישים את זה, אבל יש עוד 14 משחקים עד לסיום העונה. עלינו להמשיך ככה, בידיעה שהקבוצה השתפרה מכל הבחינות ושיצרנו כאן סינרגיה נפלאה בין כולם, אבל המטרה היא זכייה באליפות איטליה והדרך לשם עוד ארוכה".

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | BSR Agency / Contributor

"אמרתי את זה גם לפני המשחק ואני חוזר שוב, אינטר היא הקבוצה הכי טובה באיטליה", החמיא בסיום מאמן גנואה דוידה בלרדיני, שקבוצתו הפסידה לראשונה אחרי שישה משחקים וספגה תבוסה ממוליכת הטבלה. "לעומת שאר קבוצות הצמרת, הם משתתפים רק בתחרות אחת ולכן הם יכולים להיות ממוקדם בליגה ומבחינתי הם פייבוריטים לזכות באליפות".

בלרדיני החמיא ללואקו: "הוא מנהיג אמיתי בכל מובן. הוא משמש דוגמא על המגרש עם עם ההשקעה וההבודה הקשה שלו, שלא נדבר על האיכות המדהימה שלו עם הכדור. הוא שחקן שבאמת עושה את ההבדל ולא רק בגלל היכולות הפיזיות שלו, אלא בעיקר בזכות האופי שלו".

"ידענו כמה המשחק הזה חשוב והראינו מה אנחנו רוצים כבר מהרגע הראשון. היה לנו משחק נהדר, אנחנו שמחים מהניצחון ועלינו להמשיך כך", אמר בסיום דרמיאן, שכבש שער בכורה במדי אינטר. "אנחנו חייבים להמשיך באותה צורה, כי אנחנו בדרך הנכונה. מה אריקסן אמר לי אחרי הגול? הוא החמיא לי, כי אני לא כובש הרבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי