אינטר חייבת ליונייטד כספים עבור לוקאקו? בחמישי: פארמה בחוץ

רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

באיטליה נטען כי האנגלים דרשו לקבל בתמורה את לאוטרו או שקריניאר אם הנראזורי לא יכולים לשלם. בינתיים, הקבוצה של קונטה תחפש ניצחון שישי ברציפות. המאמן: "הלחץ יגבר מעכשיו ועד הסוף". חכימי ישוב ל-11

קבוצות: אינטר פארמה
(גודל טקסט)

כשהיא בכושר מצוין ורבים רואים בה כפייבוריטית לזכות בסקודטו ראשון מאז עונת 2009/10, אינטר תתארח מחר (חמישי) אצל פארמה בתקווה להאריך את רצף הניצחונות שלה בליגה לשישה. הנראזורי רוצים לפחות לשמור על פער ארבע הנקודות ממילאן אם לא להגדיל אותו. מאז התיקו נגד אודינזה בינואר היא הספיקה לנצח את לאציו (1:3) ולהביס את מילאן היריבה הישירה על הסקודטו (0:3) בדרבי. באותם המשחקים יחס השערים שלה היה 1:15.

רצף הניצחונות הושג לא מעט בזכותו של רומלו לוקאקו, ששני רק לכריסטיאנו רונאלדו בטבלת השערים (18 לבלגי לעומת 20 לכוכבה של יובנטוס). הבלגי נבחר בינתיים לשחקן חודש פברואר בסרייה א' והיה הראשון שעשה זאת העונה מבין שחקני אינטר. לצדו בחוד יפתח כמובן לאוטרו מרטינס כאשר שניהם כבשו העונה כבר 39 שערים בכל המסגרות.

סטפנו סנסי הוא הנעדר היחיד (פצוע) ופרט לכך אנטוניו קונטה בסגל מלא עם אפשרויות רבות. אשרף חכימי שהחמיץ את המשחק האחרון בשל כרטיסים צהובים, צפוי להחליף את מתאו דרמיאן. ארתורו וידאל ואלכסיס סאנצ'ס ימשיכו על הספסל וכריסטיאן אריקסן שוב יפתח בהרכב.

אשרף חכימי | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

לקראת המשחק אמר קונטה: "אנו מצפים למשחק קשה, פארמה יצרה עבורינו לא מעט קשיים בשנה וחצי האחרונות וניצחנו רק פעם אחת. המיקום שלה בטבלה אמנם קשה אבל יש לה שחקנים איכותיים והרבה ניסיון. נצטרך להגיע בגישה נכונה ולהיות זהירים, הם מסוגלים להקשות עלינו".

מה אינטר צריכה כדי לזכות בסקודטו: "אנחנו חייבים להיות אפקטיביים יותר, רעים יותר ונחושים יותר כדי לזכות בתואר. זה רלוונטי לכל הקבוצה שלי ולא רק לחלוצים כמובן. הקבוצה השתפרה כל הזמן אבל כעת הלחץ יגבר עד לתום העונה. אנחנו במצב אחר מהעונה שעברה כי כעת אנחנו בפסגה. הגענו לבגרות הנכונה כדי להצליח אבל זה עוד לא הסוף. השינוי? הקבוצה מאורגנת, צמחנו הן כקבוצה והן כשחקנים יחידים. הדרך היחידה היא לנצח".

בינתיים באינטר, כך נראה, מוטרדים גם בדברים אחרים. ב"קוריירה דלה ספורט" דווח כי מנצ'סטר יונייטד כועסת על אינטר שלא שילמה לה כביכול בונוסים עבור רכישתו של לוקאקו ודורשת בתמורה את לאוטרו מרטינס או מיליאן שקריניאר. זה לא סוד שהנראזורי סובלים מבעיית נזילות שהשפיעה בצורה קשה על בעלי המועדון. מנגד, ב"לה רפובליקה" נטען כי מדובר בסכום פעוט של 1.9 מיליון יורו. מועד התשלום נדחה, כך לפי הדיווח השני, בהסכמה הדדית, לחודש יולי הזה וכבר הועבר בכל מקרה בחודש ינואר. "היחסים בין המועדונים טובים".

עוד באינטר, לפי "טוטוספורט", הנראזורי מתכננים להציע לניקולו בארלה חוזה חדש עד 2026 עם שדרוג בשכרו. הקשר האיטלקי בן ה-24 רשם שלושה שערים ועשרה בישולים העונה וחוזהו המקורי מסתיים ב-2024.

פארמה, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, אמנם הצליחה לכפות על אינטר 2:2 בסן סירו בסיבוב הראשון ובתשעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הפסידה לה רק שלוש פעמים, אך קשה לראות אותה מהווה יריב. הקבוצה לא ניצחה עדיין ב-2021 ולמעשה לא עשתה זאתץ מאז ה-1:2 על גנואה ב-30 בנובמבר כלומר 11 משחקי ליגה. המארחת תחסר את ז'רביניו שכבש העונה ארבעה שערים וגם החלוץ רוברטו אינגלסה לא כשיר.

ניקולו בארלה | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי