3:3 דרמטי בין נאפולי לססואולו, מילאן חילצה 1:1 מול אודינזה

שחקני מילאן חוגגים | MIGUEL MEDINA / AFP

גאטוסו כבר הריח ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי שאינסינייה קבע מהפך בפנדל (89) אך המארחת השוותה בפנדל משלה (קאפוטו) בתוספת הזמן. קסייה קבע 1:1 עבור הרוסונרי עם פנדל בדקה ה-97

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם לא פחות משבעה משחקים. במשחק המוקדם, נאפולי של ג'נארו גאטוסו סיימה ב-3:3 דרמטי נגד ססואולו במשחק הפכפך עם שלושה פנדלים. ב-21:45 מילאן, ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, שוב איבדה נקודות וסיימה ב-1:1 מול אודינזה. אטאלנטה הרביעית דרסה 1:5 את קרוטונה.

ססואולו – נאפולי 3:3

הקבוצה של גנ'ארו גאטוסו חיפשה ניצחון שני ברציפות לאחר ההדחה מאירופה וכמעט עמדה במשימה אך ספגה עמוק בתוספת הזמן ותיאלץ להסתפק בנקודה שהביאה אותה למקום החמישי. זה דווקא התחיל טוב עם שער של הקפטן לורנצו אינסינייה בדקה ה-22 אלא שלאחר התערבות של ה-VAR השער נפסל. בדקה ה-34 ניקולה מקסימוביץ' כבש שער עצמי והעלה את המארחת ליתרון.

פיוטר ז'יילינסקי השווה מבישול של דייגו דמה (38) בבעיטה אדירה בסיבוב לאחר התקפה נהדרת של האורחת, אך דומניקו ברארדי כבש בפנדל בתוספת הזמן של המחצית (45+1) והחזיר את היתרון למארחת. אינסינייה ביצע דריבל נהדר וג'ובאני די לורנצו השווה בקלות מול השער החשוף בדקה ה-72. בדקה ה-89 הקפטן אינסינייה כבש בפנדל אלא שהמארחת לא ויתרה והשוותה בדקה ה-90+6 מפנדל של פרנצ'סקו קאפוטו. משחק חוץ רביעי לנאפולי ללא ניצחון וכך היא תתקשה להגיע לליגת האלופות.

אינסינייה. בישל את השוויון | SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

מילאן – אודינזה 1:1

הרוסונרי ממשיכים לגמגם והערב כמעט רשמו את הפסדם החמישי העונה בסן סירו נגד קבוצתם מרכז הטבלה ויצאה עם נקודה הודות לכיבוש מאוחר עמוק בתוספת הזמן. האורחת כאמור הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון מכיבוש של רודריגו בקאו מקרן של רודריגו דה פול ומילאן הגיבה רק בדקה ה-97 לאחר שער של פרנק קסייה מפנדל. אינטר תוכל מחר להגדיל את הפער לשש נקודות.

פרנק קסייה | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

אטאלנטה – קורטונה 1:5

הקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני השיגה ניצחון רביעי ברציפות ונצמדה ליובנטוס במקום השלישי בטבלה. במחצית התוצאה הייתה 1:1 אך לאחר ההפסקה המארחת פתחה בבליץ וכבשה ארבעה שערים וכעת יש לה 59 שערי זכות – רק אחד פחות מהמוליכה אינטר (לה משחק חסר). אותה אינטר גם תהיה היריבה הבאה שלה ביום שני.

רובין גוסנס המשיך את העונה האדירה שלו וכבש ראשון בדקה ה-12 מבישול של יוסיפ איליצ'יץ'. כעבור 11 דקות סימאון נוואנקוו השווה לאורחת בהקפצה נהדרת וקבע את תוצאת ההפסקה. העזרה הגיעה דווקא מכיוונו של הבלם חוסה לואיס פאלומינו שכבש שער בכורה העונה בדקה ה-48. כעבור שתי דקות החל הערב של לואיס מוריאל שכבש את השלישי בדקה ה-50 (שערו ה-18 העונה) אחרי שגיאה קשה של ההגנה ומצא זמן לבשל לאיליצ'יץ' שכבש שער נאה בדקה ה-58. אלכסיי מיראנצ'וק חתם בדקה ה-85.

שחקני אטאלנטה חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

תוצאות נוספות

בנוונטו – ורונה 3:0

קליארי – בולוניה 0:1

פיורנטינה – רומא 2:1

גנואה – סמפדוריה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי