ברחה למילאן: 1:2 לאינטר על פארמה, הפער עלה לשש נקודות

אלכסיס סאנצ'ס חוגג עם שחקני אינטר | Alessandro Sabattini/Getty Images

המוליכה רשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות בזכות גיבור בלתי צפוי - אלכסיס סאנצ'ס שקיבל את המקום בהרכב כבש צמד ראשון במועדון אחרי שני בישולים של לוקאקו במחצית השנייה. הרנני רק צימק בדקה ה-71

קבוצות: אינטר פארמה
(גודל טקסט)

אינטר של אנטוניו קונטה ממשיכה להתקרב אל עבר הסקודטו הראשון מאז עונת 2009/10. הנראזורי ניצלו את איבוד הנקודות של מילאן אתמול ופתחו הערב (חמישי) פער של שש נקודות מהיריבה העירונית אחרי 1:2 על פארמה במחזור ה-25 במה שהיה ניצחון הליגה השישי ברציפות שלהם. במחזור הבא לאינטר מצפה קרב קשה נגד אטאלנטה הנהדרת שמדורגת במקום הרביעי.

קונטה בחר לתת מנוחה ללאוטרו מרטינס וציוות בחוד לצד רומלו לוקאקו את אלכסיס סאנצ'ס. אמנם המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים אך הצ'יליאני החזיר ובגדול עם הצמד הראשון שלו במועדון. לוקאקו היה השף כשבישל פעמיים. בדקה ה-54 הגיע השער הראשון. לוקאקו עצר כדור על החזה והפעיל הרבה כוח מול שחקן ההגנה, הכדור הגיע לאלכסיס עם קצת מזל ומול השוער בעט חזק ולרשת. שחקן הגנה עוד ניסה לחלץ אך הכדור עבר את הקו.

בדקה ה-62 אינטר הכפילה את היתרון. לוקאקו קיבל את הכדור עוד במחצית המגרש שלו, ברח לשחקן הגנה, הטעה בלם נוסף והשאיר כדור על מגש לאלכסיס. הצ'יליאני בעט נגד כיוון התנועה של השוער. עבור לוקאקו היה זה בישול שמיני העונה בליגה – שיא אישי. קונטה ויתר על כריסטיאן אריקסן והכניס את ארתורו וידאל אלא שכעבור ארבע דקות (71) המארחת צימקה בזכות שער של הקשר הרנני.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1035820
This image has an empty alt attribute; its file name is 1035819

רבע שעה לסיום לאוטרו החליף את כובש הצמד. הארגנטינאי היה יכול לכבוש כעבור דקה אחרי מסירה של אשרף חכימי אך התבלבל ברגליים. עד לסיום לא היו עוד מצבים. פארמה, שנתנה את כל מה שיש לה, רשמה משחק 16 ללא ניצחון. היא מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה עם שתי ניצחונות בלבד ומרחק שש נקודות מהקו האדום ואין ספק שמצבה קשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי